امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61781 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۶:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حضور «شهربازی سیار قربانی» در اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی بازی و سرگرمی ، فناوری ها و صنایع وابسته

خبرایران : شرکت شهربازی سیارقربانی به مدیریت «سعید قربانی» کارآفرین برتر کشور با 20 سال سابقه فعالیت در زمینه بازی گروه‌های سنی مختلف در اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی بازی و سرگرمی ، فناوری ها و صنایع وابسته از تاریخ 2 تا 5 اسفند ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران حضور دارد.
حضور «شهربازی سیار قربانی» در اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی بازی و سرگرمی ، فناوری ها و صنایع وابسته

به گزارش خبرایران، شرکت شهربازی سیارقربانی به مدیریت «سعید قربانی» کارآفرین برتر کشور با 20 سال سابقه فعالیت در زمینه بازی گروه‌های سنی 2  تا 6  سال، 6  تا 18 سال و 18 سال به بالا  در اولین نمایشگاه تخصصی بین المللی بازی و سرگرمی ، فناوری ها و صنایع وابسته از تاریخ 2 تا 5 اسفند ماه 1401 در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران، برگزار می‌شود. حضور دارد.
 شرکت آینده اندیشان رادینا با تجربه سال‌ها برگزاری نمایشگاه های موفق در سطوح مختلف طی مشاوره با متخصصان و نخبگان حوزه اقدام به انتخاب و برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه بازی و سرگرمی گرفته است.
 این نمایشگاه در 4 محور اصلی: بازی های فیزیکی(فضای عینی)، بازی های انتزاعی (فضای مجازی)، بازی های بزرگ سالان (درمـانی، مهارتی) و چاپ و نشر؛ با هـدف هم افزایی دردانـش، مهارت، ابزار، فناوری و زیر بخش‌های مربوطه متمرکز است. و به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موثرترین رویداد های موجود در جهت بیان دستاوردهای بازی و سرگرمی، فناوری‌ها و صنایع وابسته و رفع چالش‌های حوزه برگزار می‌شود.
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب