امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61778 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

جشنواره لانه گذاری برای پرندگان شهری در منطقه 2/ جشنواره مهربانی با پرندگان در منطقه2

خبرایران : سرپرست معاونت خدمات شهری ومحیط زیست شهرداری منطقه2 گفت: در راستای ترویج فرهنگ مهربانی با پرندگان ، جشنواره لانه گذاری برای پرندگان شهری در بوستان شقایق مهر برگزار می شود.
جشنواره لانه گذاری برای پرندگان شهری در منطقه 2/  جشنواره مهربانی با پرندگان در منطقه2
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه2، علی اصغر طاهری با اعلام این خبرگفت:  به منظور ترغیب شهروندان به دوستی   با محیط زیست و  مشارکت در حفاظت از آن، با هماهنگی مرکز تام جشنواره ای تحت عنوان  مهربانی با پرندگان برگزار شد.
وی با ببان  اینکه  با  تغییر اقلیم و زیست شهر تهران،جمعیت  پرنده ها رو به کاهش است ،افزود:  بوستان ها يكي از مكان هاي مناسب براي حضور پرندگان است  و در راستای  حفظ پرندگان شهري و ايجاد مأمني براي انها، این جشنواره با حضور شهروندان و دوستداران محیط زیست برگزار شد
وی افزود: دراین برنامه ، بوستان شقایق مهر میزبان شهروندانی  بود که  گردهم آمده بودند تا در فضایی شاد  و درکنار هم ،با استفاده از مواد دور ریختنی برای پرندگان شهری که وجودشان عادی پنداشته میشود آشیانه ای بسازند.
طاهری گفت: همزمان با این جشنواره، كارگاه هاي آموزشي گياهان دارويي و دمنوش ها برای افراد بزرگسال و کارگاه نقاشی ویژه کودکان برگزار شد.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب