امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61756 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرنوش بادرستانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

محصولات نایبی بیش ازنیم قرن سابقه در امرآبنبات قیچی دارد / انتظارحمایت از ارگان‌های بالادستی جهت تمدید فروش و تسهیل در امر ارسال و پورسانت در فروشگاه دیجی‌کالا را داریم

خبرایران : نمایندگی فروش محصولات شهد و شکر نایبی گفت : ما انتظار حمایت از ارگان‌های بالادستی جهت تمدید فروش و تسهیل در امر ارسال و پورسانت را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا داریم.
محصولات نایبی بیش ازنیم قرن سابقه در امرآبنبات قیچی دارد / انتظارحمایت از ارگان‌های بالادستی جهت تمدید فروش و تسهیل در امر ارسال و پورسانت در فروشگاه دیجی‌کالا را داریم

فرنوش بادرستانی نمایندگی فروش محصولات شهد و شکر نایبی درگفتگو باخبرنگارخبرایران اظهارداشت : محصولات نایبی بیش از نیم قرن سابقه در امر آبنبات قیچی دارد که روش پخت آن بصورت نسل به نسل منتقل شده است.

وی افزود: شیوه پخت آبنبات‌ قیچی به روش سنتی داخل تنورهای مسی انجام می‌شود و تنوع و شفافیت آن به دلیل نوع پخت مخصوص آن است.

بادرستانی تاکید کرد: محصولات ما شامل: انواع آبنبات قیچی، شکر پنیر، آبنبات میوه‌ای، نقل گردویی، خلال بادام و ... می‌باشند.

وی ادامه داد : ما ارسال کلی و جزئی محصول به قنادی‌های داخل و خارج کشور همچون آلمان، لبنان، عراق، کانادا، استرالیا و ... نیز داریم.

بادرستانی درپایان سخنان خود گفت: ما انتظار حمایت از ارگان‌های بالادستی جهت تمدید فروش و تسهیل در امر ارسال و پورسانت را در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا داریم.


آدرس کارخانه: محمد شهر کرج
آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان پیروزی، خیابان پنجم نیروی هوایی، پلاک ۳۱۲
تلفن: ۰۲۱۷۷۷۵۰۵۳۷
 

 

 

تصاویر مسحورکننده از حیات پنهان جهان
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب