امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61748 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مجتبی شادلو درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

بیمه کشاورزی یک ضرورت است/ کشاورز باید با مدیریت مناسب به تمامی مشکلات فائق بیاید

خبرایران: باغدار شهرستان دماوند گفت : با توجه به موارد فوق‌الذکر، بیمه کشاورزی یک ضرورت است و می‌بایست در قبال تضامینی که در بیمه کشاورزی لحاظ می‌شود، غرامت آنچه که در قالب خسارت محصولات اتفاق می‌افتد، به موقع پرداخت گردد.
بیمه کشاورزی یک ضرورت است/ کشاورز باید با مدیریت مناسب به تمامی مشکلات فائق بیاید

 مجتبی شادلو باغدار شهرستان دماوند درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: بنده مسئولیت اتحادیه باغداران استان تهران و هیئت مدیره کشوری را برعهده داشته‌ و در قالب سایر تشکل‌ها از جمله: صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری و صنف کشاورزی نیز فعالیت داشته‌ام.

وی افزود: در قالب بیمه کشاورزی برحسب شرایط غیرمترقبه و سیاسی که گاها دچار تهدیداتی شده‌ایم و با توجه به اینکه تولید موادغذایی یک تکلیف می‌باشد، ضرورت تولید برای ما بسیار موثر و ویژه است.

شادلو ادامه داد: کشاورزی در تمام دنیا فعالیت اقتصادی ویژه‌ای است و به همین سبب حمایت‌های خاصی می‌طلبد تا فعالین کشاورزی در قالب سرمایه‌گذاری و فرصت‌های پیش‌رو، بتوانند بهره‌وری مناسبی داشته باشند که خوشبختانه در کشورمان برحسب تنوع اقلیم آب و هوایی و در کنار آن کیفیت محصولات، در جهان بی‌نظیر است.

وی ابرازداشت: با توجه به موارد فوق‌الذکر، بیمه کشاورزی یک ضرورت است و می‌بایست در قبال تضامینی که در بیمه کشاورزی لحاظ می‌شود، غرامت آنچه که در قالب خسارت محصولات اتفاق می‌افتد، به موقع پرداخت گردد. در چنین شرایطی است که دولت باید به داد کشاورز برسد و مانع از سوخت شدن انتفاع آن شود، زیرا کشاورزی تنها با یک نیروی محدود

باغدار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: کشاورز باید با مدیریت مناسب به تمامی مشکلات فائق بیاید، ولی در شرایط خاص که اتفاقات غیرمترقبه رخ می‌دهد، نیاز به حمایت دولت دارد؛ چرا که کشاورز صرفا برای منافع اقتصادی خود کار نمی‌کند، بلکه به جهت تامین امنیت غذایی کشور فعالیت می‌کند تا از این طریق اهداف کشور را به سرانجام برساند.

شادلو در پایان سخنان خود گفت : ما امید داریم تا در آینده نزدیک نیروهای جوان تحصیلکرده جذب فعالیت‌های کشاورزی شوند و سرمایه‌گذاران نیز در این بخش سرمایه‌گذاری کنند تا شاهد کشاورزی علمی، پر رونق و توسعه یافته داشته باشیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب