امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61744 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰:۲۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جعفر کاظمی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

خانه های گنبدی با تمام شرایط آب و هوایی سازگار بوده و 10 روزه آماده‌سازی می شوند/ هدف اصلی ارک سازه ایجاد اسکانی امن و سریع در بحرانها و موقعیتهای مکانی دشوارمی باشد

خبرایران : رئیس هیئت مدیره شرکت خانه های گنبدی ارک سازه گفت: خانه های گنبدی شرکت ارک سازه دارای عایق گرما سرما، صدا و رطوبت، ضد حریق و ضد حشره بوده و ظرف 10 روز آماده‌سازی شده و دارای سرویس بهداشتی و اتاق خواب با همان آسایش دلخواه می‌باشند.
خانه های گنبدی با تمام شرایط آب و هوایی سازگار بوده  و 10 روزه آماده‌سازی می شوند/ هدف اصلی ارک سازه ایجاد اسکانی امن و سریع در بحرانها و موقعیتهای مکانی دشوارمی باشد

جعفر کاظمی رئیس هیئت مدیره شرکت خانه های گنبدی ارک سازه درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: خانه‌های گنبدی ارک سازه ما جدیدا به نام خانه اسکیموها ساخته می‌شدند و از جمله مزایای این خانه‌ها می‌توان به این موارد اشاره کرد: در مقابل بلایای طبیعی همچون زلزله و گردباد بسیار مقاوم بوده و سرعت و دقت اجرای بسیار بالایی دارد.

وی تصریح کرد: همچنین، عایق گرما سرما، صدا و رطوبت، ضد حریق و ضد حشره نیز می‌باشد و این خانه‌های دوست داشتنی و سبک ظرف ۱۰ روز آماده‌سازی شده که دارای سرویس بهداشتی و اتاق خواب با همان آسایش دلخواه می‌باشد.

کاظمی افزود: فنداسیون این خانه‌ها در مناطق مختلف آب و هوایی یکسان بوده، ولی مواد اولیه که به بتن اضافه می‌شود، متفاوت است. بطور مثال، در جنوب کشور بدلیل وجود کلر و نمک در آب دریا و بخار هوا، یکی از عوامل فرسایش بوده و به همین خاطر یکسری افزودنی‌ها به فنداسیون آن می‌افزاییم تا نسبت به رطوبت و شرجی هوا مقاوم باشد.

وی ابرازداشت : همینطور، مناطق گیلان و مازندران نیز بدلیل رطوبت هوا و شکل‌گیری خزه و جلبک در محیط زیست آن منطقه، ولی با توجه به ضدآب بودن این خانه‌ها روی آن تاثیرگزار نیست.

کاظمی عنوان داشت : خوشبختانه خانه گنبدی ساخت ما با تمام شرایط آب و هوایی سازگار است و ضریب انتقال دما با ضخامت ۳.۵ سانتی‌متری۶۱۹ هزارم وات بر متر مربع بر کلوین است و عملا صددرصد عایق گرما و رطوبت می‌باشد.

وی ادامه داد: این خانه‌های گنبدی بدلیل آیرودینامیک بودن، مانع از ورود باد و باران به داخل می‌گردد و حتی در فصل تابستان با باز کردن پنجره هوای داخل خانه خنک می‌شود.

کاظمی درپایان سخنان خود گفت : هدف اصلی مدیران ASP Sazeh ایجاد اسکانی امن و سریع چه در بحرانها و چه در موقعیتهای مکانی دشوار می باشد و امیدواریم به کمک و یاری خداوند متعال و بازخوردهای مناسب از سوی مشتریان عزیز بتوانیم توسعه و بروز بودن سازه هایمان را ادامه دهیم.

 

 

آدرس: تهران- خیابان شریعتی- خیابان قبا -پلاک 12 واحد 15

تلفن دفتر: 02166154206

تلفن کارشناس فروش: 09125991218

اینستگرام:  aspsazehh

 

آدرس: تهران- خیابان شریعتی- خیابان قبا -پلاک 12 واحد 15

تلفن دفتر:02166154206

تلفن کارشناس فروش:09125991218

اینستگرام: @aspsazehh

 

              
 

 

              
 

 

            
 
 
 
             
 

 

         
 

 

 

           
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب