امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61740 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بهمنیاررنجبر درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

یاسوج منطقه‌ای چهارفصل با در اختیار داشتن آبشارها، درختان بلوط و سرزمین دلاور بزرگ ایران آریو برزن می‌باشد

خبرایران : فعال گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت : ما با برگزاری سیاه‌چادرعشایری یاسوج درشانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته شرکت کرده‌ایم و قصد داریم تا سوغات یاسوج را به بازدیدکنندگان معرفی کنیم.
یاسوج منطقه‌ای چهارفصل با در اختیار داشتن آبشارها، درختان بلوط و سرزمین دلاور بزرگ ایران آریو برزن می‌باشد
بهمنیاررنجبر فعال گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: ما با برگزاری سیاه‌چادرعشایری درشانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته شرکت کرده‌ایم و قصد داریم تا سوغات یاسوج را به بازدیدکنندگان معرفی کنیم.
 
وی با خواندن شعر«ایران سرای من است/ چو ایران نباشد تن من مباد» تصریح کرد : یاسوج منطقه‌ای چهارفصل با در اختیار داشتن آبشارها، درختان بلوط و سرزمین دلاور بزرگ ایران آریو برزن می‌باشد.
 
رنجبر عنوان داشت : از جمله سوغات یاسوج می‌توان به: انواع عسل، روغن گردو، آش دوغ، دمنوش آویشن و انواع و اقسام صنایع دستی اشاره کرد.
 
وی افزود: متاسفانه در چندساله اخیر، بدلیل وقوع کرونا گردشگری نیز تحت تاثیر قرار گرفت و به قولی تعطیل شد، ولی امید داریم در ایام عید نوروز پذیرای گردشگران باشیم.

آدرس: یاسوج، سی‌سخت، میراث فرهنگی
تلفن :
09228143324/ 09170181569
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب