امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61692 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱:۲۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی بدرلو درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

رامیلا تولید کننده و عرضه کننده بهترین کفش های ورزشی و پیاد روی درایران است/ کفش رامیلا به کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان ، جمهوری آذربایجان و دیگر کشورها صادرات می شود

خبرایران : مدیرعامل شرکت کفش رامیلا با اشاره به اینکه رامیلا تولید کننده و عرضه کننده بهترین کفش های ورزشی و پیاد روی سایز 37 تا 41 درایران است ، گفت : کفش های رامیلا دخترانه و پسرانه با کیفیت بالا ، قیمت مناسب ، مخصوص پیاده روی با ضمانت یک ساله می باشد.
 رامیلا تولید کننده و عرضه کننده بهترین کفش های ورزشی و پیاد روی درایران است/ کفش رامیلا به کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان ، جمهوری آذربایجان و دیگر کشورها صادرات می شود

علی بدرلو مدیرعامل شرکت کفش رامیلا درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: ۱۲ سال است که به تولید کفش اشتغال داریم و کفش‌های ورزشی، ایروبیک و پیاده‌روی تولید می کنیم .  

وی با اشاره به اینکه رامیلا تولید کننده و عرضه کننده بهترین کفش های ورزشی و پیاد روی سایز 37 تا 41 درایران است ، تصریح کرد : کفش های رامیلا دخترانه و پسرانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده و مخصوص پیاده روی با ضمانت یک ساله می باشد.

بدرلو با اشاره به اینکه کفش‌ها ما دارای انواع و مدل‌های بسیار متنوع بوده و به راحتی و به زیبایی هر چه تمام‌ترقابل استفاده هستند ،عنوان داشت : کفش های ما  بیشتر از ۲ سال دربرابر پیاده روی مقاومت ، استحکام و طول عمر بالا دارند و در زیره این کفش ها از مواد درجه ۱ پی یو استفاده شده و بصورت تزریقی تولید می‌شوند.  

وی ابرازداشت : ما به کشور های همجوار مثل عراق، پاکستان، افغانستان ، جمهوری آذربایجان و دیگر کشورها صادرات داشته و درداخل کشور هم در سراسر کشور نمایندگی فعال داریم.

مدیرعامل شرکت کفش رامیلا درخصوص افزایش قیمت ارز هم تاکید کرد: با وجود افزایش قیمت ارزو دلار، به هیچ عنوان افزایش قیمت محصول نداشته‌ایم و تنها به کاهش حاشیه سود اکتفا کرده‌ایم.

وی درپایان سخنان خود گفت :  ما انتظار حمایت دولت در جهت کاهش تورم و کاهش قیمت ارز را داریم تا بتوانیم افزایش تولید و تنوع محصول بیشتری داشته باشیم علاوه بر کارآفرینی برای کشورمان هم ارز آوری داشته باشیم.
 
آدرس کارخانه: چهاردانگه  
آدرس نمایندگی: تهران، بازار تهران، کوچه منوچهرخانی، سید ولی چهارسو

اینستاگرام : 

kafshramila
تلفن :
09121829898

مدیر فروش :

09126591071

فروش شهرستان :

09199009996

فروش تهران :

09301007431

02155278041

02155278042

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب