امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61676 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۷:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درشهرک غرب تهران مجتمع تجاری پلاتین ؛

فروشگاه جدید برند کفش راسا افتتاح شد

خبرایران : فروشگاه جدید برند کفش راسا تولید کننده انواع دمپایی های ایربلوئینگ ، فانتزی و لوکس درطرح ها، رنگ ها و سایزهای متنوع ، زیبا وجذاب در شهرک غرب مجتمع تجاری پلاتین تهران افتتاح شد.
فروشگاه جدید برند کفش راسا افتتاح شد

مریم پرچگانی‌ مدیریت کفش راسا در مراسم افتتاح فروشگاه جدید کفش راسا در شهرک غرب، مجتمع تجاری پلاتین در  گفتگ با خبرنگارخبرایران با اشاره به اینکه محصولات کفش راسا شامل دمپایی روفرشی فانتزی و زنانه صادراتی است، اظهارداشت : بزودی شعبات جدید ما نیز در شهرهای مختلف افتتاح خواهد شد.

 

وی افزود : فروشگاه جدید کفش راسا در مجتمع تجاری پلاتین از ساعت 10  صبح تا 20 شب دایر می‌باشد و در کنار آن فروش آنلاین هم داریم. ضمن اینکه یکی از اقدامات مهم ما حذف واسطه است تا مشتری مستقیماً از خود ما خرید انجام دهد.


پرچگانی‌  درپایان سخنان خود ازصادرات کفش راسا به کشورهای آذربایجان، عراق و گرجستان صندل خبرداد.

بنابراین گزارش فروشگاه جدید برند کفش راسا به مدیریت «مریم پرچگانی» تولید کننده انواع دمپایی های ایربلوئینگ ، فانتزی و لوکس درطرح ها، رنگ ها و سایزهای متنوع ، زیبا وجذاب در شهرک غرب تهران ، مجتمع تجاری پلاتین، پلاک 266 افتتاح شده و مشتریان می توانند با مراجعه به این فروشگاه ضمن خریداری محصولات مورد علاقه خود، محصولات متنوع این فروشگاه را از نزدیک دیدن فرمایند.  
 

اطلاعات تماس :
شعبه مرکزی: تهران، شهرک غرب، مجتمع تجاری پلاتین ، پلاک 266
تلفن:  09120510845  
آدرس کارخانه :‌قم، بلوار خلیج فارس، جاده قدیم کاشان، شهر سنگ امید، سی متری دوم سنگبری های امیرکبیر
 تلفن : 02533444165

سایت :

rasashoes.com

 

محصولات :

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب