امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61670 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سید سعید رضاجعفری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کاشی کاژه با هدف ورویکرد توسعه صنعت ساختمان وارتقاء کیفیت زندگی انسانها ایجادشده است/ شرکت کاشی کاژه بزرگترین تولید کننده کاشی، سرامیک و گرانیت بخش خصوصی درغرب کشور است

خبرایران : مدیرعامل شرکت کاشی کاژه کرمانشاه گفت : شرکت کاشی کاژه کرمانشاه بزرگترین شرکت تولید کننده کاشی، سرامیک و گرانیت در بخش خصوصی کشور و دومین تولید کننده دربین کارخانجات خصوصی و عمومی می باشد.
کاشی کاژه با هدف ورویکرد توسعه صنعت ساختمان وارتقاء کیفیت زندگی انسانها ایجادشده است/ شرکت کاشی کاژه بزرگترین تولید کننده کاشی، سرامیک  و گرانیت بخش خصوصی درغرب کشور است

سید سعید رضا جعفری مدیرعامل شرکت کاشی کاژه کرمانشاه درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت کاشی کاژه  با هدف  و رویکرد  توسعه صنعت ساختمان  و ارتقاء کیفیت زندگی انسانها ایجادشده است. محصولات این شرکت انواع کاشی ، سرامیک  و گرانیت ، به  منظور پاسخگویی به نیازداخلی به محصولات با کیفیت  و با دوام  و توسعه  بازارهای صادراتی  می باشد.

وی تصریح کرد : با توجه به خرید چند دستگاه جدید شرکت کاژه می تواند از این پس در سایزهای 120در 60 و 80 در 80 را تولید نماید.

جعفری افزود : ما در بخش داخلی کارهای تخصصی انجام داده‌ایم و درصد فروش هم حدودا 30 درصد به سمت داخل و کارهای باکیفیت حرکت کرده است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت دومین تولید کننده کاشی، سرامیک و گرانیت در بخش عمومی و خصوصی درغرب کشور  و دومین تولیدکننده دربین کارخانجات عمومی و خصوصی  می باشد، تاکید کرد: با تجار کشورهایی نظیر روسیه، ازبکستان، ترکمنستان و عمان مذاکراتی صورت گرفته که در آینده نزدیک به نمایندگی‌های ما افزوده خواهدشد.

مدیرعامل شرکت کاشی کاژه کرمانشاه درخصوص نوسانات نرخ ارز گفت: افزایش قیمت دلار تاثیر منفی بر قیمت مواد اولیه داشته و باعث افزایش قیمت ها شده است. ولی شرکت کاشی کاژه اقدام به افزایش نرخ محصولات خود نکرده است و تمام تلاش ما براین بوده که با فراهم کردن بهترین شرایط محصولات شرکت کاشی کاژه در داخل  و خارج  کشور موجب  سربلندی  و غرور ایران و ایرانی شوند.

 

 
 

اطلاعات تماس

تلفن:
کارخانه : 65 - 3261 4532 - 083
داخلی فروش و بازاریابی: 136،134
داخلی پی گیری سفارشات و فروش: 136-134
دفتر مرکزی: 24-38244020-035

فکس:
کارخانه : 3260 4532 - 083
فکس : 156-3260 4532 - 083

پست الکترونیک:
kash@kajehtile.com

آدرس:
کارخانه : کیلومتر 5 جاده اسلام آباد غرب به کرمانشاه - فاز 2 شهرک صنعتی اسلام آباد غرب - کارخانه کاشی کاژه
کدپستی : 6761134175
دفتر مرکزی :یزد-صفائیه-بلوار شهید قندی -بلوار ابن سینا مابین میدان ابن سینا و میدان ریاضی
کدپستی : 8915887717

وب سایت: 

kajehtile.com

نمونه محصولات :

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب