امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61661 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

منصوره پاشایی درگفتگو خبرایران اعلام کرد؛

بی نظیرتولید کننده بهترین شیره سفید انگور، روغن حیوانی، انواع خشکبار ، کشمش پلویی، آلو خشک و گردو می‌باشد

خبرایران : تولیدکننده محصولات ارگانیک کشاورزی و خانگی بی نظیر گفت: محصولات ما درروستای ازناوله شامل شیره سفید انگور، روغن حیوانی، انواع خشکبار ، کشمش پلویی، آلو خشک، گردو و ... می‌باشد.
 بی نظیرتولید کننده بهترین شیره سفید انگور، روغن حیوانی، انواع خشکبار ، کشمش پلویی، آلو خشک و گردو می‌باشد

 منصوره پاشایی تولیدکننده محصولات ارگانیک کشاورزی و خانگی بی نظیر(روستای ازناوله) درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: محصولات ما شامل: شیره سفید انگور، روغن حیوانی، انواع خشکبار ،کشمش پلویی، آلو خشک، گردو و ... می‌باشد.

پاشایی عنوان داشت : با توجه به اینکه انگور میوه‌ای گرانبهاست، بدلیل سودآوری بیشتر معمولا شکر را با شیره آن مخلوط می‌کنند که موجب کاهش خاصیت آن می‌گردد؛ ولی ما شیره انگور را به صورت خالص ، اصل و بدون مواد افزودنی تهیه می‌کنیم.

وی در خصوص روغن حیوانی تاکید کرد: این روغن از کره گاوی تهیه می‌شود، به این صورت که کره را تبخیر می‌کنیم و روغن حاصله را پس از خنک شدن بسته‌بندی می‌کنیم.

تولیدکننده محصولات ارگانیک کشاورزی و خانگی ملایر افزود :از جمله فایده‌های روغن حیوانی می‌توان به: دفع انواع بیماری‌ها و سموم بدن اشاره کرد که البته نباید در مصرف آن افراط کرد.

وی درپایان سخنان خود گفت : محصولات ما به سراسر کشور ارسال می‌گردد.

آدرس: ملایر، روستای ازناوله
تلفن: 09182136356/ 09128859007/ 09351773323

درباره روستای ازناوله :
روستای ازناوله روستایی خوش آب و هوا و سرسبز می باشد.این روستا در ۱۳ کیلومتری جنوب شرقی ملایر قرار دارد.ای روستا درمحدوده کوهستان لشکردر می باشد.شمال این روستا کوه های زیبایی وجود دارد که نام های محلی آن مارماهی، شیروپلنگ،کورکورو(کوه سرده)و...می باشد.این کوه ها زیستگاه جاندارانی مانند بزکوهی،گرگ،روباه،کبک،عقاب و....می باشد.
روستا از غرب به گوراب واز جنوب به روستای فروز و از شرق به روستای جوزان محدود می شود و با توجه به اینکه این روستا در منطقه کوهستانی زاگرس قرار دارد دارای زمستان های سرد و تابستانهای معتدل می باشد.
مذهب همه اهلی روستا شیعه می باشد و به زبان لری ملایری تکلم می کنند.جمعیت روستا چیزی حدود 800 نفر می باشد.که اکثر آن را جوانان تشکیل می دهند.
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب