امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61647 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۴:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

آرش ارشادی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

زرگرین تولید کننده کودهای NPK ارگانیک، کود فسفید پتاسیم، کودهای فرودست، کودهای مایع آلی گوگردی، کودهای بذرمال است/ نیازی به واردات کودهای آمینواسید و کودهای آلی نداریم

خبرایران : مدیرعامل شرکت زرگرین گفت : خوشبختانه ما نیازی به واردات کودهای آمینواسید و کودهای آلی نداریم و از این جهت خودکفا شده‌ایم و قادر به تامین بازار داخل هستیم
زرگرین تولید کننده کودهای NPK ارگانیک، کود فسفید پتاسیم، کودهای فرودست، کودهای مایع آلی گوگردی، کودهای بذرمال است/ نیازی به واردات کودهای آمینواسید و کودهای آلی نداریم

آرش ارشادی مدیرعامل شرکت زرگرین درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: دکترای صنایع غذایی و مدیر زرگرین یکی از برندهای گروه صنعتی زر هستم.

وی تصریح کرد : گروه صنعتی زر به عنوان یک گروه غلات محور که بصورت مداوم و پیوسته با صنعت کشاورزی سر و کار دارد، دغدغه این صنعت را به خوبی می‌شناسد و تحقیقات مفیدی در این زمینه انجام داده است که امروزه با تولید محصولات کود مایع آلی به ارگانیک زرگرین، سعی در رفع این دغدغه‌ها داشته است.

ارشادی ابرازداشت : محصولات ما در پالایشگاه غلات زر فرآوری می‌شود که آن را از دانه غلات و سلول‌های بنیادی تولید می‌کنیم و خوشبختانه پاسخگوی نیاز کشاورزان می‌باشد.

وی افزود: از جمله محصولات تولیدی ما می‌توان به: کودهای NPK ارگانیک، کود فسفید پتاسیم، کودهای فرودست، کودهای مایع آلی گوگردی، کودهای بذرمال و ... اشاره کرد.

ارشادی ادامه داد: امروزه ما در صنعت کشاورزی پاسخ بسیار مثبتی از تلاش‌هایمان گرفته‌ایم و محصولاتمان به سراسر کشور ارسال و توسط متخصصین توصیه شده و جایگاهی ویژه در بازار صنعت کشاورزی پیدا کرده‌ایم.

وی درپایان سخنان خود گفت : خوشبختانه ما نیازی به واردات کودهای آمینواسید و کودهای آلی نداریم و از این جهت خودکفا شده‌ایم و قادر به تامین بازار داخل هستیم که این مسئله علاوه بر جلوگیری از خروج ارز از کشور ، سبب ارزآوری و اشتغال پایدار و امنیت غذایی گشته است.
 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب