امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61646 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱:۵۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رسول ملکاری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

نهالستان جهان گردو بزرگترین و تخصصی ترین تولید کننده نهال گردوی پیوندی است / با وجود افزایش نرخ دلار، محصولات نهالستان جهان گردو به هیچ وجه افزایش قیمت نداشته‌اند/ انتظار حمایت از سازمان جهاد کشاورزی را داریم

خبرایران : مدیر شرکت نهالستان جهان گردو با اشاره به اینکه نهالستان جهان گردو بزرگترین و تخصصی ترین تولید کننده نهال گردوی پیوندی است ، گفت : محصولات ما از یک سالگی شروع به باردهی اندک می‌کنند، از سال چهارم به بعد باردهی‌های اساسی و از سال ششم باردهی اقتصادی دارند.
نهالستان جهان گردو بزرگترین و تخصصی ترین تولید کننده نهال گردوی پیوندی است / با وجود افزایش نرخ دلار، محصولات نهالستان جهان گردو به هیچ وجه افزایش قیمت نداشته‌اند/ انتظار حمایت از سازمان جهاد کشاورزی را داریم

رسول ملکاری مدیر شرکت نهالستان جهان گردو درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت:  ما فعالیت خود را از سال 1394 در استان آذربایجان غربی آغاز کردیم و بر روی ارقام اصلاح شده و خارجی و پربار و مقاوم به شرایط آب و هوایی و آفت مطالعه و کار می‌کنیم و خوشبختانه پاسخ مثبتی گرفته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه ارسال نهال به سراسر کشور داریم ، عنوان داشت : محصولات ما شامل: گردو، انگور سیاه و سماق می‌باشد.

ملکاری  تصریح کرد : نهالستان جهان گردو دارای مجوز رسمی از موسسه تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و زیر نظر سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی است و تولید ارقام تجاری گردو رقم های چندلر، فرنور، پدرو ، فرانکت، روند، هاوراد و ژنوتیگهای برتر را انجام می دهد.

مدیرشرکت نهالستان جهان گردو درخصوص ارسال نهال به شهرهای سردسیر گفت: بطور مثال در برخی شهرستان‌ها بخاطر سرمای بهاره رقم‌های دیر گل و مقاوم به سرما ارسال می‌کنیم.همچنین، در مناطق گرمسیری نیز ارقامی از ژنوتیپ‌های داخلی اصلاح تهیه کرده‌ایم و از زمان کاشت تا برداشت مشاوره می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه نهالستان جهان گردو بزرگترین و تخصصی ترین تولید کننده نهال گردوی پیوندی است ،  ابرازداشت : محصولات ما از یک سالگی شروع به باردهی اندک می‌کنند، از سال چهارم به بعد باردهی‌های اساسی و از سال ششم باردهی اقتصادی دارند.

مدیر شرکت نهالستان جهان گردو ادامه داد: میزان برداشت گردوهای اصلاح نشده بین 1000 تا 1500 کیلو بوده، ولی این ارقام اصلاح شده در سالهای هفتم به بعد بین ۳ تا ۶ تن می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد : ما 10 درصد تخفیف نمایشگاهی برای علاقمندان این حوزه در نظر گرفته‌ایم و صادرات به کردستان عراق نیز داریم.

ملکاری تاکید کرد : با وجود افزایش نرخ دلار، ولی به هیچ وجه افزایش قیمت نداشته‌ایم و با وجود افزایش قیمت نهال‌ها، از حاشیه سود خود کم کرده‌ایم و برای رفاه حال مشتریان هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته‌ایم.
وی درپایان سخنان خود گفت: ما انتظار حمایت از سازمان جهاد کشاورزی را داریم که متاسفانه از آن بی‌‌بهره بوده‌ایم.

 

اینستاگرام :  nahalestan_jahangerdue

آدرس: آذربایجان غربی شهرستان سردشت نرسیده به نلاس گلخانه نهالستان جهان گردو
تلفن :
 04444320166
09182990082
09144403950
 

 

نهالستان جهان گردو در سردشت » ایران آگهی یاب

 

نهالستان جهان گردو در سردشت » ایران آگهی یاب

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب