امروز: یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/28]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61640 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دانیل نقره‌ایان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

تاچ‌لاین تنها شرکت ساعت هوشمند در ایران با گارانتی یکساله و پشتیبانی فنی ، نصب و راه‌اندازی می‌باشد/ با تغییر قیمت دلار ما بخش عمده‌ای از سود خود را از دست داده‌ایم

خبرایران : مدیرعامل شرکت تاچ‌لاین گفت : شرکت تاچ‌لاین اولین و تنها شرکت ساعت هوشمند در ایران با گارانتی یکساله و پشتیبانی فنی و نصب و راه‌اندازی می‌باشد.
تاچ‌لاین تنها شرکت ساعت هوشمند در ایران با گارانتی یکساله و پشتیبانی فنی ، نصب و راه‌اندازی می‌باشد/ با تغییر قیمت دلار ما بخش عمده‌ای از سود خود را از دست داده‌ایم

 دانیل نقره‌ایان مدیرعامل شرکت تاچ‌لاین درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت: شرکت تاچ‌لاین اولین و تنها شرکت ساعت هوشمند در ایران با گارانتی یکساله و پشتیبانی فنی و نصب و راه‌اندازی می‌باشد.
وی تصریح کرد : ساعت هوشمند علاوه بر اینکه زمان را نشان می‌دهد، قابلیت‌های فراوان دیگری از جمله: مکالمه، سنسورهای سلامتی و ورزشی، هواشناسی، ماشین حساب، ضبط صدا و قابلیت ضد سرقت موبایل را دارد.

نقره‌ایان افزود : ما درسراسر کشورنمایندگی فعال داریم که از طریق سایت معرفی می‌شوند و ساعت‌ها را با قیمت یکسان به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد : با تغییر قیمت دلار ما بخش عمده‌ای از سود خود را از دست داده‌ایم ولی با سود کم و افزایش  قیمت نهایی همچنان به فعالیت خود ادامه داده‌ایم.



آدرس نمایندگی: بزرگراه اشرفی اصفهانی، پاساژ تیراژه، طبقه همکف، واحد ۲۷

پست الکترونیک

Touchline26@gmail.com

شماره تماس:

 02136617347

سایت :touch-line.ir

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب