امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61633 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمیدرضا شمس درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

Arrowwatch اولین ارائه کننده ساعت‌های هوشمند با گارانتی،پشتیبانی کلیه قطعات وخدمات کامل درایران است/ با ساعت‌های هوشمند روزانه می توان ازمیزان مصرف کالری، ضربان قلب، فشار خون و مسافت طی شده آگاه شد/ توانایی صحبت کردن با ساعت هوشمند بجای موبایل

خبرایران: مدیرعامل شرکت ساعت آرو گفت: شرکت Arrowwatch در حدود ۵ سال است که فعالیت خود را در زمینه ساعت‌های هوشمند با گارانتی ۶ ماهه آغاز کرده و اولین برندی است که ساعت‌های هوشمند را با گارانتی و پشتیبانی کلیه قطعات و خدمات کامل در کشور ارائه می‌دهد.
Arrowwatch اولین ارائه کننده ساعت‌های هوشمند با گارانتی،پشتیبانی کلیه قطعات وخدمات کامل درایران است/ با ساعت‌های هوشمند روزانه می توان ازمیزان مصرف کالری، ضربان قلب، فشار خون و مسافت طی شده آگاه شد/ توانایی صحبت کردن با ساعت هوشمند بجای موبایل

حمیدرضا شمس مدیرعامل شرکت Arrowwatch درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت آرو واچ (ARROW WATCH) در حدود ۵ سال است که فعالیت خود را در زمینه ساعت‌های هوشمند با گارانتی ۶ ماهه آغاز کرده است و اولین برندی است که ساعت‌های هوشمند را با گارانتی و پشتیبانی کلیه قطعات و خدمات کامل در کشور ارائه می‌دهد.

شمس تصریح کرد : این ساعت‌های وارداتی برای تمامی گروه‌های سنی  تدارک دیده شده و همچنین ساعت‌هایی تولید شده که پایش سلامتی انجام می‌دهند که از طریق آن می‌توانیم روزانه مصرف کالری، ضربان قلب، فشار خون و مسافت طی شده را روی آن مشاهده کنیم.

وی ابرازداشت: یکی دیگر از مزایای این ساعت هوشمند، توانایی صحبت کردن با آن بجای موبایل است که این ویژگی باعث جلوگیری از سرقت تلفن همراه نیز می‌گردد، آن هم در شرایط برد بلوتوثی ۱۰ تا ۱۲ متر فاصله از تلفن همراه قابل استفاده است.

مدیرعامل شرکت ساعت آرو تاکید کرد : کاربرد دیگراین ساعت ها قابلیت ورزشی و حرفه‌ای آن است که تا ۵۰ درصد ضدآب و ضدضربه می‌باشد و می‌توان از طریق آن میزان کالری مصرف شده یا مسافت طی شده را محاسبه کرد.

وی ادامه داد: کاربرد دیگر این ساعت در زمینه پزشکی است که بطور مثال در بیماران قلبی بصورت دقیق می‌توان نوار قلب بیمار را مشاهده و شرایط بدنی وی را کنترل کرد.

شمس درخصوص رنج قیمتی افزود: قیمت این ساعت‌های هوشمند از ۴۰۰ هزار تومان به بالاست و برای فروش نمایندگی فعال در سراسرکشور نیز داریم.

وی درپایان سخنان خود با اشاره به اینکه با افزایش آگاهی و اطلاعات مردم، استفاده از ساعت های هوشمند بیشترشده، گفت : متاسفانه نوسانات نرخ ارزاین روزها شدت یافته، ولی ما برای حمایت از مشتریان خودمان حاضر به افزایش قیمت نیستیم و این فشار کاهش حاشیه سود را به جان می‌خریم تا اکثر اقشار جامعه توانایی خرید این ساعت هوشمند را داشته باشند.

دفتر مرکزی: تهران ، خیابان سعدی
آدرس سایت:  arrowwatch.ir
آدرس اینستاگرام: arrow_watches@

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب