امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61630 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

خسرو قاسمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت میثاق تولید کننده گل گوگرد و وارد کننده کودهای کشاورزی است/ کربنات پتاسیم، روغن سبزه و انواع کود ارگانیک جهت مصرف در امور صنعتی، کشاورزی و غذایی تولید می کنیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت گل گوگرد میثاق گفت: بیش از ۳۰ سال سابقه در تولید گل گوگرد و واردات محصولات کشاورزی داریم وعلاوه بر محصولات تولیدی، محصولات دیگری از جمله کربنات پتاسیم، روغن سبزه و انواع کود ارگانیک را نیز جهت مصرف در امور صنعتی، کشاورزی و غذایی ارائه می نماید.
شرکت میثاق تولید کننده گل گوگرد و وارد کننده کودهای کشاورزی است/ کربنات پتاسیم، روغن سبزه و انواع کود ارگانیک جهت مصرف در امور صنعتی، کشاورزی و غذایی تولید می کنیم

 خسرو قاسمی مدیرعامل شرکت گل گوگرد میثاق درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت گل گوگردمیثاق از سال 1375 فعالیت رسمی خود را در استان همدان شهرستان ملایر با تولید محصولی به نام گل گوگرد با کاربری در حوزه صنعتی و آرایشی و بهداشتی آغاز به کار نمود .

قاسمی با اشاره به اینکه شهر ملایر به عنوان خاستگاه گل گوگرد در کشور و حتی خارج از کشور، سرآمد و مطرح می‌باشد تصریح کرد : شرکت گل گوگرد میثاق از ابتدا اصل را بر کیفیت برتر و رضایت مشتریان قرار داد و کم کم در بازار و جامعه کشاورزی جایگاه خود را پیدا کرده است.

وی عنوان داشت : شرکت گل گوگرد میثاق بیش از ۳۰ سال سابقه در تولید گل گوگرد و واردات محصولات کشاورزی دارد.علاوه بر محصولات تولیدی، محصولات دیگری از جمله کربنات پتاسیم، روغن سبزه و انواع کود ارگانیک را نیز جهت مصرف در امور صنعتی، کشاورزی و غذایی ارائه می نماید.

مدیرعامل شرکت گل گوگرد میثاق خاطرنشان کرد: لزوم استفاده بهینه از کودهای کشاورزی در ایران، این شرکت را بر آن داشت تا با توجه به نیاز خاک و آب کشور، در جهت تهیه و واردات انواع کودهای کشاورزی ارگانیک اقدام نماید.

وی با اشاره به اینکه به کشورهای روسیه، افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان و آذربایجان گل گوگرد صادرات داریم ، تاکید کرد: درکنارصادرات شرکت گل گوگرد میثاق در زمینه واردات و صادرات بسیار فعال بوده و قریب به ۱۵ سال است که کودهای ارگانیک و عاری از مواد شیمیایی از شرکت‌های ترکیه‌ای وارد می‌کنیم که خوشبختانه تاکنون بازخورد خوبی میان کشاورزان داشته است .

مدیرعامل شرکت گل گوگرد میثاق افزود: به تازگی موفق به اخذ مجوز تولید کربنات پتاسیم، روغن سبزه و همچنین ۳۱ تن فقره کود وارداتی شده‌ایم.با تلاش هایی که تا به امروز داشته ایم این شرکت در سراسرکشور توانسته 700 نمایندگی وعامل فروش داشته باشد و محصولات خود را بین کشاورزان توزیع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بدلیل نوسانات نرخ ارز و گران شدن مواد اولیه و با توجه به حاصل شدن گوگرد از گاز و نفت، باعث محدودیت‌های خاصی برای ما شده است. تاجایی که قیمت پتروشیمی به قدری بالا رفته که در ابتدای سال 1399 از400 تومان در هر کیلو به 11 هزار تومان در پایان سال رسیده است.

قاسمی ابرازداشت : خوشبختانه امروزبا سیاست‌های اعمال شده دولت بصورت غیر منتظره از کیلویی 11000 هزار تومان به کیلویی 1000 تومان پایین آمده است. ولی در بازار بورس این قیمت‌ها توسط خریداران تعیین می‌گردد که در بخش تولید با توجه به هزینه‌های کشور، تاثیر منفی بر این بازار گذاشته و سبب کاهش قدرت خرید مردم گردیده است.

وی درپایان سخنان خود گفت : ما از وزارت صمت به عنوان متولی امر تولید انتظار حمایت داریم.

آدرس: تهران، فلکه اول تهرانپارس، ابتدای خیابان ۱۴۴ غربی (ستانی)، پلاک ۵، واحد ۴

تلفن: ۷۷۷۲۳۹۲۳
تلفکس: ۷۷۷۲۲۴۲۹

سایت :iranmisagh.ir

 

محصولات:

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب