امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61629 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی احمدپور درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت گردسوز بیش از ۱۰۰ نوع آویز ، لوستر و ۵۰ مدل ساعت دیواری دارد/ کیفیت محصولات گردسوز قابل رقابت با کشورهای صاحب سبک و حتی بالاتراز چین است

خبرایران : مدیرعامل شرکت گردسوز گفت: محصولات شرکت گردسوزبا تنوع رنگ ها و شکل های مختلف و جذاب شامل بیش از ۱۰۰ نوع آویز و لوستر و ۵۰ مدل ساعت دیواری و استند دارد.
شرکت گردسوز بیش از ۱۰۰ نوع آویز ، لوستر و ۵۰ مدل ساعت دیواری دارد/ کیفیت محصولات گردسوز قابل رقابت با کشورهای صاحب سبک و حتی بالاتراز چین است

علی احمدپورمدیرعامل شرکت گردسوز درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: بنده نزدیک به ۷ سال است که در زمینه تولید لوسترهای مدرن فعالیت دارم.

وی عنوان داشت : محصولات شرکت گردسوزبا تنوع رنگ ها و شکل های مختلف و جذاب شامل بیش از ۱۰۰ نوع آویز و لوستر و ۵۰ مدل ساعت دیواری و استند دارد.

احمدپورابرازداشت: کیفیت محصولات ما قابل رقابت با کشورهای صاحب سبک و حتی بالاتر از کارهای چینی است.

وی در خصوص نمایندگیهای فروش شرکت گرد سوزهم تصریح کرد: ما نمایندگی فعال در شهرهای تهران و تبریز و همچنین ارسال به سراسر کشور نیز داریم.
مدیرعامل شرکت گردسوزدرپایان سخنان خود گفت : برنامه آینده ما صادرات به کشورهای عراق و آلمان می‌باشد و در این راستا انتظار حمایت از وزارت صمت در خصوص تخصیص وام و معافیت از مالیات را داریم.

آدرس کارخانه: حکیمیه، خیابان دماوند، کوچه چهارم غربی، پلاک ۳۹
آدرس نمایندگی: مجموعه رزمال
پیج اینستاگرام: gerdsozcom@
تلفن : 02177315420
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب