امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61621 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰:۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دانیال زرگان در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

چاکوچ با لطف خداوندوانرژی مردم درحال حاضر۴۶ شعبه درسطح کشوردارد/ ماه کوچ یکی ازغذاهای جدید چاکوچ با کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر طبخ می‌شود/ راه یافتن مرغ سوخاری به سوپرمارکت‌ها ، ورود به بورس و صادرات بزرگترین هدف ما است

خبرایران : مدیرعامل شرکت چاکوچ با اشاره به اینکه مجموعه چاکوچ شامل باشگاه مشتریان و ارائه تخفیف ویژه به آنها می‌باشد.گفت : هدف نهایی ما افزایش تعداد شعبات نیست؛ بلکه ارائه بهترین کیفیت و راه یافتن مرغ سوخاری به سوپرمارکت‌ها و حتی ورود به بورس و صادرات، بزرگترین هدف ما می‌باشد
چاکوچ با لطف خداوندوانرژی مردم درحال حاضر۴۶ شعبه درسطح کشوردارد/ ماه کوچ یکی ازغذاهای جدید چاکوچ با کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر طبخ می‌شود/ راه یافتن مرغ سوخاری به سوپرمارکت‌ها ، ورود به بورس و صادرات  بزرگترین هدف ما است

دانیال زرگان مدیرعامل شرکت چاکوچ درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت :  بنده ملقب به مستر چیکن به لطف خداوند و انرژی مردم در حال حاضر ۴۶ شعبه در سطح کشور داریم. همچنین، شعبات جدید ما در شهر کرج، اراک و آبادان دایرشده است.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، فعالیت خارجی نداریم ولی در راستای تولید ملی، تغییرات بسیار زیادی را در منو ایجاد کرده‌ایم.

زرگان عنوان داشت : در گذشته تنها تولیدکننده سوخاری تک محصوله بودیم که جوجه‌های ۲۷ روزه بدون پوست را برای اولین بار در جهان بصورت درسته سوخاری می‌کردیم که خوشبختانه این ابتکار مورد استقبال فراوانی قرار گرفت و سرفصل جدیدی در سیستم غذایی کشور آغاز شد.

وی ادامه داد : درحال حاضر نیز در کنار سوخاری‌های بی‌نظیر، اقدام به تنوع محصولی جدید کرده‌ایم مثل: لاین ساندویچ، غذای سالم و سبز، لاین سالاد، لاین پیتزا که همه نوع سلیقه‌ای را دربر می‌گیرد. همچنین، یکی از غذاهای جدید ما، ماه کوچ نام دارد که عبارت است از فیله ماهی سوخاری شده که با کیفیت بالا و طعم بی‌نظیر طبخ می‌شود.

مدیرعامل شرکت چاکوچ ابرازداشت : با توجه به چارچوب برند چاکوچ، تمامی غذاها با همان کیفیت ، کمیت و قیمت عرضه می‌گردد تا مورد رضایت تمامی سلیقه‌ها قرار گیرد و بتوانیم یک فست‌فود زنجیره‌ای کامل را در کشورمان تشکیل دهیم.

وی درخصوص نبود تولید غذاهای محلی در برند چاکوچ خاطرنشان کرد : در خصوص غذاهای محلی چون حوزه فعالیت ما نیست، نمی‌توانیم به صورت تخصصی و دقیق روی آن متمرکز شویم ولی در همین زمینه به تازگی در حوزه ذائقه ایرانی فعالیت می‌کنیم و متوجه شده‌ایم که شاید طعم سس‌های ما برای مناطق جنوب کشور جذابیتی نداشته باشد، زیرا ذائقه آنها غذاهای تند است و به همین دلیل کشور را از لحاظ ذائقه به سه بخش: شمال، مرکز و جنوب تقسیم کرده‌ایم که سس‌ها و مرینیت‌های ما در این سه بخش کاملا متفاوت با یکدیگر است.

زرگان در خصوص افزایش نرخ دلار برکسب کارها و به خصوص غذاها هم تاید کرد: در این بین ما نه تنها قیمت غذاها را افزایش نداده‌ایم، بلکه در راستای حمایت از مردم حتی کاهش هم داده‌ایم، زیرا خوشبختانه به لطف مردم شعبات فراوانی داریم که خرید عمده در این شعبات صورت می‌گیرد که تا حدودی این ضرر جبران می‌شود.

وی اضافه کرد : شرکت ما در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۰ به ثبت رسیده که اگر ۳ سال از این تاریخ بگذرد، براساس پایین‌ترین میزان دارایی و مجموع استانداردهایی که توسط دولت تعیین می‌گردد، می‌توانیم وارد بورس شویم.

مدیرعامل شرکت چاکوچ درپایان سخنان خود با اشاره به اینکه مجموعه چاکوچ شامل باشگاه مشتریان و ارائه تخفیف ویژه به آنها می‌باشد.گفت : هدف نهایی ما افزایش تعداد شعبات نیست؛ بلکه ارائه بهترین کیفیت و راه یافتن مرغ سوخاری به سوپرمارکت‌ها و حتی ورود به بورس و صادرات، بزرگترین هدف ما می‌باشد.

شماره سفارش در سراسر کشور: ۰۲۱۹۱۵۵۰۵۵۵

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب