امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61588 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کاپیتان رضاقاسمی در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

شرکت های خصوصی در شرکت نفت فلات قاره بیشتر فعال باشند / دستگاه‌های بالادستی وزارت نفت برای رونق هر چه بیشتر جزیره لاوان سرمایه گذاری و تلاش کنند

خبرایران : مدیرعامل مجموعه کشتیرانی دریانژند گفت : تقاضای ما از مدیران و دستگاه‌های بالادستی این است که طرح توسعه وزارت نفت اعم از پتروشیمی، پالایشگاه و گاز را در جزیره لاوان بسترسازی کرده و سبب بهره مندی مردم بومی جزیره شوند.
شرکت های خصوصی در شرکت نفت فلات قاره بیشتر فعال باشند / دستگاه‌های بالادستی وزارت نفت برای رونق هر چه بیشتر جزیره لاوان سرمایه گذاری و تلاش کنند
کاپیتان رضا قاسمی مدیریت مجموعه کشتیرانی دریا نژند در گفتگو با خبرنگار خبر ایران اظهارداشت : بنده از سال ۱۳۷۷ در جزیره لاوان مشغول به کار شدم و با توجه به نفت‌خیز بودن این جزیره بر آن شدیم تا نسبت به فعالیت‌هایی که در جزیره انجام می‌گردد، مدیریت بهتری داشته باشیم.
 
قاسمی با اشاره به اینکه در بخش هندلینگ کشتیرانی کارهای بیشتری می‌توانیم انجام دهیم، عنوان داشت : خواسته ما این است که شرکت‌های خصوصی در شرکت نفت فلات قاره بیشتر فعال و مطرح باشند . چرا که با توجه به سکوهای فعال در جزیره لاوان ، قابلیت آن را دارند که اسکله‌های LPG بزرگتری ساخت و باعث رونق اقتصادی و گردشگری منطقه شوند.
 
وی ادامه داد : به هرحال بسیار امیدواریم سیستم پالایش نفت لاوان توسعه پیدا کند تا از این طریق بتوانیم موجب درآمدزایی بومیان جزیره شده و کشور را به نقطه اوج خود برسانیم.
 
قاسمی اظهارداشت : همانطور که می‌دانید انرژی نفت یک مسئله گذراست و زمانی که ما از گذشته تاکنون این محصول در اختیار داریم با توجه به پیشرفت جهان و از دست رفتن ارزش سوخت‌های فسیلی، می‌بایست از این فرصت کوتاه نهایت استفاده را ببریم.
 
وی خاطرنشان کرد: تقاضای ما از مدیران و دستگاه‌های بالادستی این است که طرح توسعه وزارت نفت اعم از پتروشیمی، پالایشگاه و گاز را در جزیره لاوان بسترسازی کرده و سبب بهره مندی مردم بومی جزیره شوند.
 
مدیرعامل مجموعه کشتیرانی دریانژند تاکید کرد : در سالهای دور در منطقه عسلویه از جوانان استان‌های دیگر استفاده می‌شد و به همین خاطر در بحث تاسیس پالایشگاه خلیج‌فارس بندرعباس با مدیریت جناب آقای اخباری اکثرا نیروهای بومی را به کار گرفتند و در همین راستا اگر بستر کار برای جوانان بومی فراهم شود، در نهایت موجب پیشرفت و توسعه کشورمان در عرصه‌های جهانی می‌گردد.
 
 
فعالیت شرکت کشتیرانی دریانژند:
 کریر ، فورواردینگ ، حمل و نقل بین بنادر و  کروچنج 
حمل و نقل فرآورده های نفتی
فعالیت های آژانسی تانکر و شناورهای تدارکاتی و خدمات دریایی و نمایندگی در لاوان، سیری، کیش، بندرلنگه عسلویه و خارک
شماره همراه :
09122486058 
تلفن :
07644289444-5
 
Dnshipping.co@yahoo.com
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب