امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61587 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۲۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هومن حیدری در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

جزیره لاوان به لحاظ وسعت و نزدیکی به ساحل قابلیت تبدیل شدن به عنوان یک مرکز تجاری و توریستی را دارد

خبرایران : عضو پرسنل شرکت کشتیرانی دریانژند گفت : مردم شریف منطقه لاوان در صورت فراهم کردن بسترهای مناسب جهت کسب و کارهایی چون بومگردی، گردشگری و تفریحات دریایی، می‌توانند بازار کار مناسب و درآمد خوبی پیدا کرده و زندگی آبرومندی را برای خانواده‌هایشان فراهم کنند.
جزیره لاوان به لحاظ وسعت و نزدیکی به ساحل قابلیت تبدیل شدن به عنوان یک مرکز تجاری و توریستی را دارد
هومن حیدری از پرسنل شرکت کشتیرانی دریانژند در گفتگو با خبرنگار خبر ایران اظهارداشت : جزیره لاوان این پتانسیل را دارد که از لحاظ وسعت و نزدیکی به ساحل و وجود اسکله‌های مختلف در جزیره به عنوان یک مرکز تجاری و توریستی همچون سایر جزایر ایرانی مطرح شود.
 
حیدری تصریح کرد : خواسته تمام مردم جزیره این است که شرایطی برایشان مهیا گردد تا بتوانند در زمینه‌های تجاری و توریستی فعالیت کنند، زیرا بومیان جزیره به لحاظ نبود کار و درآمد کافی، از لحاظ اقتصادی بسیار ضعیف هستند.
 
وی افزود : مردم شریف این منطقه در صورت فراهم کردن بسترهای مناسب جهت کسب و کارهایی چون بومگردی، گردشگری و تفریحات دریایی، می‌توانند بازار کار مناسب و درآمد خوبی پیدا کنند و زندگی آبرومندی را برای خانواده‌هایشان فراهم کنند.
 
حیدری عنوان داشت : جزیره لاوان با وجود پیشینه تاریخی و تجاری خود،  به دلیل وقوع جنگ تحمیلی بسیاری از ساکنان خود را از دست داده و ما امید داریم با بسترسازی‌های مناسب و تامین آب آشامیدنی سالم، رونق به این منطقه ارزشمند و ویژه بازگردد.
 
وی در پایان سخنان خود گفت : با توجه به ویژه بودن جزیره لاوان، باید از طریق مصوبه هیئت دولت و سازمان گردشگری، کارهای اجرایی برای توسعه این جزیره همچون استفاده از اسکله‌های جزیره و لنج‌های باری انجام شود و درآینده ای نزدیک به امید خدا شاهد رشد و شکوفایی این منطقه جذاب و دیدنی باشم.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب