امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61559 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۳:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دهه مبارک فجر سر آغاز بر افراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان است

خبرایران : سیدعبدالمجید اجتهادی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ضمن گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد طلوع خورشید جمهوری اسلامی در کشورمان و‌ ۲۲ بهمن ماه سر آغاز و طلیعه فجر در میهن اسلامی‌مان را تبریک گفت.
دهه مبارک فجر سر آغاز بر افراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان است

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در پیام سید عبدالمجید اجتهادی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ ملتها روزهایی وجود دارد که به وسعت و عظمت همه تاریخ است. گویی آن روز، روز میلاد دوباره آن ملت است. در بامداد ۱۲ بهمن ۵۷ ، کوچه ها را آذین عشق بسته بودند.

پرواز انقلاب دل آسمان را می شکافت و راه به سوی سپیده فجر میگشود و نسیم  پگاه، کشتی نشستگان را به آمدن مسیحا نفسی نوید می داد. دل ها در قفس سینه می تپید و چشمها  بر باند فرودگاه مهرآباد اشک شوق می ریخت، عاقبت انتظار به سر رسید.

در آن روز، یادگاران شهیدان خونین کفن انقلاب، با سوزی که دنیا را تکان داد ترنم این سرود که فضای بهشت زهرا را با حضور امام امت عطر آگین کرد سر دادند:

برخیزید ای شهیدان راه خدا

ای کرده بر اجرای حق جان فدا

 برخیزید رهبرآمد کنون در کنارتان

تا سازد غرق در بو سه خاک مزارتان


 دهه فجر این عید انقلاب اسلامی که آغازش ورود حضرت امام امت به میهن اسلام و نهایتش پیروزی انقلاب اسلامی است از روز ۱۲ بهمن ماه آغاز میگردد،  اما در حقیقت شکوفه های عشق در خرداد ماه ۴۲ جوانه زده بودند و در ۱۲ بهمن ماه ۵۷  شکفتن آغاز کردند  و در ۲۲ بهمن ماه جان گرفتند.

 ۱۲ بهمن ماه ۵۷ روز ورود امام امت بود. روز غرش توفنده خلق بود. امام آمد و آتش آتشکده های فریب مزدوران و وعاظ السلاطین که ۲۵۰۰ سال روشن بود و مردم را می‌سوخت خاموش گشت. ۲۲بهمن ماه ۵۷ برق درخشنده ای بود که بعد از رعد پرخروش ۱۲ بهمن ماه،  جهان تاریک مستضعفین را روشن ساخت. امت مسلمان ایران، در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ بیاری الله و با قاطعیت رهبر  و امامشان و با وحدت کلمه و تمسک به ریسمان ‌الهی، سرود سبز پیروزی سردادند و در زیر تابش خورشید همیشه درخشان همتشان کاخ های ظلم و ستم را بر سر کاخ نشینان و اذناب کور دلشان خراب کردند.

امسال در ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را در حالی جشن گرفته ایم که در طول سالهایی پس از پیروزی، کاروان انقلاب از پیچ و خم های فراوانی عبور کرده و گردنه ها و تنگه های دشواری را پشت سر گذاشته تا این زمان به دشت وسیع پیروزی رسیده و بر بلندای قله خون شهیدان پرچم فتح و ظفر را برافراشته است.

سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز با افتخار اعلام می کند تاکنون به منظور صیانت از اموال و دارایی ها، به عنوان امین اموال دولت و حافظ حقوق ملت، اقدامات تحولی مهمی را به انجام رسانده اس . در همین راستا  به منظور دستیابی به راهکار های بنیادین و اساسی در راستای صیانت از این اموال و دارایی ها، بهبود و اصلاح ساختار سازمان، تامین نیروی انسانی، خرید، تجهیز و استاندارد سازی و قفسه بندی انبارها و سایر اقدامات در دستور کار قرارگرفت.

بسته شدن ابر پرونده‌های تملیکی همچون تعیین تکلیف 2 فروند هواپیمای مسافربری متروکه، تعیین تکلیف موتورسیکلت‌های بالای 250 سی‌سی، تحویل 10 واگن قطار مسافربری متروکه به بخش خصوصی، تعیین تکلیف 800 تن محموله آزبست مروبطه به اواخر دهه 80، واگذاری 53 هزار تن ذرت دامی، بازگشت 37 هزار میلیارد تومان کالا به صاحبان آنها و چرخه تولید با رشد 1000 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل و راه اندازی سامانه حراج خرده فروشی برخط برای نخستین بار در طول تاریخ سازمان برای مشارکت آحاد جامعه و تعیین تکلیف 67 هزار میلیارد تومان کالا با رشد 400 درصدی گوشه‌ای از دستاوردها و اقدامات این سازمان برای رسیدن به اهداف و تعالی قلمداد می‌شود.

کل انبار های تملیکی تا پایان سال ۱۴۰۰، پنجاه و چهار هزار متر مربع بوده که در دو سال اخیر ۸۱ هزار متر مربع، انبار خریداری شده است و این بدان معناست که بطور میانگین ۱/۵ برابر عمر سازمان از بدو تاسیس تاکنون، انبار خریداری شده است، همچنین تا پایان سال ۱۴۰۰، عملیات قفسه بندی 2300 متر مربع در  انبارها صورت پذیرفته بود که این رقم تاکنون به حدود 53 هزار متر مربع رسیده است،که 1920 درصد رشد نشان می‌دهد.

بهر حال سیر تحول در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در دولت سیزدهم، از بازدید ریاست محترم جمهوری از انبار های تملیکی بوشهر آغاز شده و با پیگیری های ایشان و همکاری سایر قوا و تلاش و کوشش مدیران و کارکنان این سازمان، با موفقیت  دنبال شد و تاکنون نتایج ثمربخشی را به دنبال داشته است، و با افتخار اعلام می‌کنیم با تلاش و ممارست همکاران تلاشگر توانسته ایم در مدت زمان کوتاهی به عنوان سازمان رکوردشکن دست یابیم.

ما این سربلندی و افتخار را مدیون ایثار شهیدان، آزادگان، جانبازان و ایثارگرانی می‌دانیم که در لحظات سخت و در روزهای دشوار به ندای رهبر خویش لبیک عشق گفتند و برای حراست از انقلاب، مردانه پای در راه نهادند و دار و ندار خود را نثار برپایی حکومت الله و سرنگونی پرچم  کفر و شرک و عصیان نمودند.

کارکنان سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی نیز در کنار دیگر رهروان راه امام، با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب، این برگزیده مکتب اسلام و امام، با دل هایی مالامال از ایمان در جهت تداوم انقلاب اسلامی و در راه شهیدان، با یاد آن سرو تناور که سایه بخش ایران و سایه گستر بر جهان مستضعفین بود به استقبال دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن آمده ایم و سلامی دوباره می دهیم بر شهیدان صف حق، جانبازان، ایثارگران، آزادگان و همه سردارانی که آفرینندگان فجر صادق در این دیار اسلامی بوده‌اند.

دهه مبارک فجر و سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی، سر آغاز بر افراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان مبارکباد.

سیدعبدالمجید اجتهادی

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب