امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61509 تاریخ انتشار: شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه22 خبر داد؛ اجراي طرح هميار خانواده شهيد و ايثارگر در منطقه 22

خبرایران : شهردار منطقه۲۲ از اجرای طرح همیار خانواده شهید در منطقه ۲۲ خبرداد؛ گفت: واحد ایثارگران شهرداری منطقه میزبان ایثارگران و خانواده معزز شهدا برای امورات اداری شان در شهرداری است.
شهردار منطقه22 خبر داد؛ اجراي طرح هميار خانواده شهيد و ايثارگر در منطقه 22

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی ، وحیدرضا محمدی در جمع ایثارگران شاغل در شهرداری این منطقه، اظهار داشت: در چندماه اخیر اقدامات قابل توجهی در حوزه تکریم از ایثارگران و خانواده معزز شهدا در منطقه توسط واحد ایثارگران صورت گرفته است، از جمله این اقدامات ۲۷ مورد پیگری امور ایثارگران شهروندان بوده است.
وی افزود: طرح همیاری خانواده شهید و ایثارگر در این منطقه به این شکل است که امورات اداری در شهرداری منطقه را که خانواده های شهدا و ایثارگران نیاز داشته باشند به همراه پرسنل این واحد انجام می شود تا روند خدمات رسانی مطلوب تر شود.
شهردار منطقه ۲۲ ادامه داد: کارکنان ایثارگر شاغل و بازنشسته شهرداری منطقه نیز امورات خود را می توانند به همت واحد ایثارگران شهرداری منطقه مورد پیگیری قرار دهند که این اقدام در حال انجام است.
محمدی تصریح کرد: در چند ماه اخیر به همت واحد ایثارگران ۵۶ دیدار از خانواده معزز شهدای ساکن در منطقه و تجلیل از ۲۴ فرزند شهید شاغل در شهرداری منطقه به اجرا در آمده است، همچنین در این مدت توفیق سه نشست صمیمی با شاغلین ایثارگر شهرداری منطقه داشته ایم و در حد توانی که داشته ایم مشکلات و دغدغه های این عزیزان را برطرف کرده ایم.
به گزارش آریا، در پایان این دیدار از زحمات ایثارگران شاغل در شهرداری منطقه توسط وحیدرضا محمدی شهردار منطقه و شهرام پاشایی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی تقدیر به عمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب