امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61497 تاریخ انتشار: جمعه ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی خدمتگزاردرگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پردازش روانکارگستر کیمیا در روانکارهای صنعتی و خودرویی 20سال تجربه دارد/ محصولات پردازش روانکارگستر کیمیا روغن،گریس‌های صنایع، ماشین‌آلات و خودروها می باشد/ متاسفانه تاکنون هیچ اراده ای برای انتقال تکنولوژی‌های پیشرفته درپالایش روغن صورت نگرفته است

خبرایران : مدیرعامل مجموعه پردازش روانکار گستر کیمیا گفت : متاسفانه تاکنون هیچ اراده و عزمی نبوده تا انتقال تکنولوژی‌های پیشرفته در پالایش روغن صورت گیرد و تولیداتمان در حال حاضر در حد روغن پایه‌های با کیفیت ۱۹۳۰ میلادی بوده و این در حالیست که دنیا به سمت تولید روغن پایه‌های پیشرفته حرکت کرده است.
پردازش روانکارگستر کیمیا در روانکارهای صنعتی و خودرویی 20سال تجربه دارد/ محصولات پردازش روانکارگستر کیمیا روغن،گریس‌های صنایع، ماشین‌آلات و خودروها می باشد/ متاسفانه تاکنون هیچ اراده ای برای انتقال تکنولوژی‌های پیشرفته درپالایش روغن صورت نگرفته است

 علی خدمتگزار مدیرعامل شرکت پردازش روانکار گستر کیمیا در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: پردازش روانکار گستر کیمیا با تجربه‌ای بالغ بر ۲۰ سال در بحث روانکارهای صنعتی و خودرویی شکل گرفته است.

خدمتگزار تصریح کرد : محصولات ما شامل روغن و گریس‌های صنایع، ماشین‌آلات و خودروها (سواری، تجاری، معدنی و صنعتی) می‌باشد.
وی افزود: در همین زمینه روابطی با شرکت لوب کیمیکالز آلمان برقرار کردیم که از این طریق توانستیم علی‌رغم بحث تحریم و محدودیت‌های سیاسی و تجاری، موفق به اخذ نمایندگی رسمی و انحصاری در ایران شدیم.

مدیرعامل مجموعه پردازش روانکار گستر کیمیا ابرازداشت : در بحث روغن‌های خودرویی نیز چون نیاز به روغن با کیفیت احساس می‌شد، شروع به فرموله کردن روغن‌های باکیفیت و با ساعت کاری بالا نمودیم که این روغن‌ها بین ۱۰ تا ۱۵ هزار کارکرد دارد که خوشبختانه رضایت مشتریان را درپی داشته است.

وی ادامه داد: درخصوص واردات ما با تحریم‌های خارجی و یکسری محدودیت‌ها برای واردات finish product روبرو بوده‌ایم که بر همین اساس به سمت تولید حرکت کرده‌ و اقدام به تاسیس یک شرکت دانش پیرامون فرمولاسیون و ساخت مواد افزودنی و کامپوننت‌های صنعت روانکاری در شهر یزد بنیان نموده‌ و زمینی در مجموعه اقتصادی این شهر تهیه کرده‌ایم تا بحث انتقال تکنولوژی و ساخت انجام بگیرد.

خدمتگزار عنوان داشت : ما به کشورهای قطر و عمان صادرات داریم که نیازمند حمایت ارگان‌های بالادستی پیرامون تسهیل انتقال تکنولوژی و ماشین‌آلات مدرن هستیم تا مبلغی در حدود ۸۰ تا ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه ساخت و سرمایه در گردش به ما اختصاص یابد تا از این طریق نیاز ما به واردات قطع و بتوانیم محصولاتی با کیفیت اروپایی و آمریکایی تولید کنیم.

وی اضافه کرد : متاسفانه تاکنون هیچ اراده و عزمی نبوده تا انتقال تکنولوژی‌های پیشرفته در پالایش روغن صورت گیرد و تولیداتمان در حال حاضر در حد روغن پایه‌های با کیفیت ۱۹۳۰ میلادی بوده و این در حالی است که دنیا به سمت تولید روغن پایه‌های پیشرفته حرکت کرده است.

خدمتگزار تاکید کرد : ما همواره باید مسائل انقلابی را در اقتصاد و تولید مدنظر قرار دهیم. واقعیت اینجاست که ما هر روز بیشتر به سمت شرکت‌های خصولتی پیش می‌رویم و متاسفانه رانت‌ها و برخی روابط مافیایی بیشتر و بیشتر شده است که امید داریم این تغییر نگرش دردولتمردان بوجود بیاید تا بتوانیم با افتخار جنس ایرانی را به فروش برسانیم .

وی خاطرنشان کرد : به تازگی اقدام به طراحی پلت‌فرم ویژه فروش اینترنتی روغن‌های خودرو کرده‌ایم که به زودی اجرا می‌شود که در همین زمینه نمایندگی‌های مختلف را در سراسر کشور زیر پوشش خود قرار خواهیم داد.

مدیرعامل مجموعه پردازش روانکار گستر کیمیا درپایان سخنان خود گفت: متاسفانه نوسانات نرخ ارز تاثیر منفی بر واردات مواد اولیه و قیمت نهایی محصول گذاشته که این عدم ثبات قیمت به هیچ عنوان توجیه پذیر نیست و همه درها برای گرفتن اعتبار و سرمایه در گردش بسته است.

 

اطلاعات تماس :

سایت :www.prgklub.com

آدرس دفتر: یزد، بلوار جمهوری، بعد از سه راه استقلال، کوچه زرین

کدپستی: 8918776865

تلفن ها :

035-35247570

09131548301

035-35247572

 

:

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب