امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61494 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

میتراعسگری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کارخانه تیام گیتی ایساتیس اولین و تنها تولیدکننده سنگ های اسکوار چمفرینگ در ایران تحت لیسانس TERRAGLOSS چین می‌باشد

خبرایران : مدیرعامل شرکت تیام گیتی ایساتیس گفت : خوشبختانه طی مدت یکسال فعالیت مجموعه توانسته ایم مشتریان زیادی را مجاب به استفاده از سنگ های اسکوار چمفرینگ داخلی نموده و در صورت حمایت کارخانجات کاشی و همچنین نهادهای دولتی مربوط، این شرکت می تواند تمام نیاز کشور را تامین و بر اساس ساختار فنی هر مجموعه محصول مناسب را پیشنهاد و ارائه نماید.
 کارخانه تیام گیتی ایساتیس اولین و تنها تولیدکننده سنگ های اسکوار چمفرینگ در ایران تحت لیسانس TERRAGLOSS چین می‌باشد

میترا عسکری مدیرعامل شرکت تیام گیتی ایساتیس درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت:  شرکت تیام گیتی ایساتیس اولین و تنها تولیدکننده سنگ های اسکوار چمفرینگ در ایران می‌باشد که با همکاری شرکت TERRAGLOSS چین شروع به کار کرده و این برند انحصارا در اختیار شرکت تیام گیتی ایساتیس بوده و با حضور تکنسین‌های ایرانی و چینی تست‌های مربوطه انجام می‌گردد.

وی افزود: عمده مشتری ما شرکت‌ کاشی کوثر، کاشی ماهان، کاشی شمس، کاشی ونوس، کاشی کارون، کاشی خلیج فارس و بیش از 35 شرکت کاشی و سرامیک در سراسر کشور می باشد.

عسکری ادامه داد : خوشبختانه طی مدت یکسال فعالیت مجموعه توانسته ایم مشتریان زیادی را مجاب به استفاده از سنگ های اسکوار چمفرینگ داخلی نموده و در صورت حمایت کارخانجات کاشی و همچنین نهادهای دولتی مربوط، این شرکت می تواند تمام نیاز کشور را تامین و بر اساس ساختار فنی هر مجموعه محصول مناسب را پیشنهاد و ارائه نماید.

وی ابراز داشت : ما نیازمند حمایت وزارت صمت برای تغییر تعرفه ورودی هستیم، تا کارخانه‌های کاشی و سرامیک به سمت بازارهای داخلی هدایت شده و از خروج ارز جلوگیری شود.

آدرس: شهرک صنعتی یزد، فاز سوم، ابتدای لادن 7
شماره تماس: 03537274100-4200
آدرس سایت: TiamGiti.com
ایمیل: Info@tiamgiti.com

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب