امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61488 تاریخ انتشار: سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۵:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راه‌اندازی سامانه اعلام خسارت برخط بیمه کوثر

خبرایران : سامانه اعلام خسارت برخط شرکت بیمه کوثر به منظور افزايش رضايت بیمه‌گذاران و گسترش خدمات غیرحضوری با اولویت بیمه‌های خودرویی(ثالث و بدنه) راه‌اندازي شد.
راه‌اندازی سامانه اعلام خسارت برخط بیمه کوثر

به گزارش خبرایران از روابط‌عمومي و اعلام مدير توسعه فناوریهای دیجیتال بيمه كوثر، بیمه‌گذاران می‌توانند به محض وقوع حادثه از طریق سامانه «بيمه کوثر من» به نشاني https://mykins.ir/ElamKhesarat خسارت خود را به صورت برخط ثبت و اطلاعات حادثه و تصاویر خسارت وارد شده را به راحتی بارگذاری كنند.

مجتبی بهرامي از تكميل سامانه و ارائه خدمات ثبت برخط خسارت با همكاري مديران و كارشناسان معاونت‌هاي فني خبر داد و افزود: با توسعه خدمات برخط در اين سامانه، بيمه‌گذاران بدون محدوديت زمان و مكان مي‌توانند اعلام خسارت كنند. همچنين پس از تكميل مدارك و ارزيابي كارشناسان، مبلغ خسارت در اسرع‌وقت به حساب زيان‌ديدگان واريز خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه اين سامانه در راستاي دستيابي به اهداف شركت و راهبردهاي نهاد ناظر طراحي شده است، تصريح كرد: تسهیل در ارائه خدمات بیمه‌ای، صرفه‌جویی در زمان، تكريم و كسب اعتماد ذي‌نفعان و نيز توسعه خدمات ديجيتال و غيرحضوري مهم‌ترین اصل در عملیاتی شدن این سامانه است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب