امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61477 تاریخ انتشار: یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 5 خبر داد:

بیش از 200 خودرو و 800 نیروی انسانی در آماده باش بارش های زمستانی

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 از برگزاری بزرگ برف روبی و آمادگی فصل بارش خبر داد.
بیش از 200 خودرو و 800 نیروی انسانی در آماده باش بارش های زمستانی
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 5، مرتضی مرادی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 5 همزمان با نزدیک شدن به فصل بارش های زمستانی و بردوت هوا، این معاونت به صورت آماده باش قرار دارد تا در تردد شهروندان مشکلاتی ایجاد نشده و شاهد ترافیک یا مسدود شدن مسیر ها نباشیم. 
مرادی با بیان اینکه منطقه 5 از تجهیرات لازم برای مقابله با پیامدهای بارش های زمستانی برخوردار است گفت: به منظور سنجش میزان آمادگی ماشین آلات تخصصی برف روبی مانوری در این خصوص برگزار شد.
او ادامه داد: در این مانور میزان آمادگی دسنگاه های تخصصی و غیر تخصصی سنجش شد و همچنین نیروهای خدمات شهری نیز در این زمینه تحت آزمایش قرار گرفتند.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 5 تاکید کرد:در این مانور علیرضا جعفری سرپرست اداره کل امور خدمات شهری شهرداری تهران ، مالکی معاون امور مناطق سازمان مدیریت پسماند ، شریفی شهردار منطقه5، شهرداران نواحی و ارکان اجرایی نواحی حضور داشتند.
مرادی در پایان گفت: بیش از 200دستگاه خودروی تخصصی و غیر تخصصی و همچنین 800 نیروی انسانی در منطقه برای بارش های زمستانی و مقابله با یخ زدگی، آب گرفتگی و مسدود شدن مسیر ها آماده هستند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب