امروز: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61467 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۴:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهندس مرتضی نیک رنجبر در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

نیک اتیلن صنعت کرج به تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن می پردازد/ متاسفانه نوسانات نرخ ارز تاثیرمنفی در قدرت خرید و فروش محصولات مختلف داشته است/ محصولات پلی اتیلن در برابر آب شور و هر نوع شرایط آب و هوایی و اقلیمی مقاوم هستند

خبرایران : سرمایه گذار و مشاورفنی گروه صنعتی نیک اتیلن صنعت کرج گفت: محصولات گروه صنعتی نیک اتیلن صنعت کرج شامل محصولات پلی‌ اتیلن، پمپ آب، دریچه کانال آبرسان اصلی، شیر زهکش و سوپاپ پلی اتیلنی می‌باشد.
نیک اتیلن صنعت کرج به تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن می پردازد/ متاسفانه نوسانات نرخ ارز تاثیرمنفی در قدرت خرید و فروش محصولات مختلف داشته است/ محصولات پلی اتیلن در برابر آب شور و هر نوع شرایط آب و هوایی و اقلیمی مقاوم هستند

مهندس مرتضی نیک رنجبر سرمایه گذار و مشاور فنی گروه صنعتی نیک اتیلن صنعت کرج درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : گروه صنعتی نیک اتیلن از سال 1376 در زمینه تجهیزات پلیمری برای آبزیان فعالیت خود را آغاز نمودیم.

وی عنوان داشت : محصولات ما شامل محصولات پلی‌ اتیلن، پمپ آب، دریچه کانال آبرسان اصلی، شیر زهکش و سوپاپ پلی اتیلنی می‌باشد که پلی اتیلن بودن آن موجب شده تا مشکلاتی که سابقا به دلیل فلزی بودن داشتند، برطرف شود. همچنین به علت پلاستیکی بودن، مقاوم در برابر آب شور است و با شرایط آب و هوایی و اقلیم خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر سازگار می‌باشد.

مهندس نیک رنجبر افزود : خوشبختانه طی این ۲۰ سال محصولات ما توانست رضایت مشتریان را کسب کنند.

وی در خصوص خدمات پس از فروش گروه صنعتی نیک اتیلن صنعت کرج هم ابرازداشت : پس از اطلاع‌رسانی مشتری، اکیپ اجرایی ما برای بازرسی عملیاتی می‌شوند و قطعات مورد نظر بصورت رایگان جایگزین می‌شوند.

مهندس نیک رنجبر اضافه کرد : متاسفانه نوسانات نرخ ارز سبب کاهش قدرت خرید شده و فروش ما نیز کمتر می‌گردد. زیرا مواد اولیه پتروشیمی با قیمت دلار محاسبه می‌گردد، بقیه قطعات نیز وابسته به نرخ ارز هستند.

وی خاطرنشان کرد: عمده فعالیت ما در ۴ استان جنوبی (خوزستان، بوشهر، هرمزگان و سیستان و بلوچستان) و ۳ استان شمالی (گیلان، مازندران و گلستان) است.
سرمایه گذار و مشاورفنی گروه صنعتی نیک اتیلن صنعت کرج دیپایان سخنان خود گفت: در خصوص طرح پرورش از قفس، به تولید لوله پرداخته و صادرات به کشورهای عراق، تاجیکستان، ترکمنستان، افغانستان می‌پردازیم.

 

کارخانه:

آدرس: کرج، کمالشهر، بلوار شورا، خیابان دوم، پلاک 3
تلفن: 02634717279

 


 آدرس سایت:

nikethylenekaraj.ir
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب