امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61465 تاریخ انتشار: جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

روح اله حبیبی فرد در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت گهرزیست فناوراولین و تنها بانک غذای زنده آبزیان در ایران است / زیرساخت‌ها برای تولید متراکم و انبوه پلنگتون آب شیرین نیاز کشور و بازار گسترده صادراتی در گهر زیست فناور فراهم است

خبرایران : مدیرعامل شرکت گهرزیست فناورگفت: بانک غذای زنده ما شامل«ریز جلبکی آب شور و شیرین»، «بانک آغازیان و مژک‌داران»،«بانک روتیفری ۲۵۰ میکرونی آب شوروشیرین» که به قدری کمیاب هستند که در کتاب‌ها و مقالات کمتر به آن اشاره شده است.
شرکت گهرزیست فناوراولین و تنها بانک غذای زنده آبزیان در ایران است / زیرساخت‌ها برای تولید متراکم و انبوه پلنگتون آب شیرین نیاز کشور و بازار گسترده صادراتی در گهر زیست فناور فراهم است

 روح اله حبیبی فرد مدیرعامل شرکت گهر زیست فناور در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت:  شرکت گهر زیست فناوراولین و تنها بانک غذای زنده آبزیان در ایران است و محصولات ما با تنوع و گستردگی زیاد، پاسخگوی نیاز تمامی زیرشاخه‌های پرورش آبزیان را تامین می‌کند.

حبیبی فرد عنوان داشت : درهمین زمینه مشاوره رایگان برای پرورش دهندکان در نظر گرفته‌ایم و با توجه به نوع آبزی، گزینه‌هایی که برای پرورش دهندگان اولویت دارد، معرفی کرده و درمرحله بعدی راهنمایی‌های لازم در خصوص افزایش حجم غذای آبزیان و پشتیبانی‌های پس از فروش را ارائه می‌دهیم.

وی افزود: مهمترین فعالیت بانک زئو پلانکتونی شامل چندین گونه کلادوسر و دافنی کاربردی که قابلیت جایگزینی با سیست آرتمیا را دارا می باشند. ازطرفی درخصوص دو نوع غذای زنده به سمت تولید انبوه و صنعتی شدن پیش رفته‌ایم که این طرح در تمام شهرهای کشور قابلیت اجرایی دارد.

مدیرعامل شرکت گهر زیست فناورادامه داد : مهمترین هدف گذاری شرکت با توجه به زیرساختهای موجود، تولید انبوه زئو پلانکتونهای آب شیرین بمنظور تامین نیاز داخل کشور و کسب بازارهای صادراتی می‌باشد، ولی باید نسبت به جذب سرمایه همچنان تلاش کنیم تا واردات آرتمیا از کشورآمریکا کاهش پیدا کند .

وی تاکید کرد : بانک غذای زنده ما شامل«ریز جلبکی آب شور و شیرین»، «بانک آغازیان و مژک‌داران»، «بانک روتیفری ۲۵۰ میکرونی آب شور و شیرین» که به قدری کمیاب هستند که در کتاب‌ها و مقالات کمتر به آن اشاره شده است. در همین راستا ما به سمت گونه‌های مقاوم‌تر و با تکثیر آسانتر حرکت کرده‌ایم.

حبیبی فرد اضافه کرد : بانک دیگرما مختص به زئو پلانکتون است و ۸ گونه دافنی ماگنا و کلادوستر پلنگتون سایز بسیار ریز تولید کرده‌ایم که هر نوع آبزی می‌تواند ازآن تغذیه کند و جدای این بانک‌ها تولید متراکم و صنعتی دافنی ماگنا و بیومس آرتمیا هدفگذاری و به تولید انبوه رسیده که علاوه بر تامین نیاز داخل، صادرات نیز می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: تمامی محصولات ما بصورت استارتر و کالچرهای زنده قابل کشت همچون بذر می‌باشد که خالص‌سازی شده است.

حبیبی فرد در پایان سخنان خود گفت: غذاهای زنده اصولا بایدبصورت طبیعی کشت شود و درسالن‌ها و مزارع پرورش ماهی با توجه به زیرساخت‌ها و امکانات موجود، به راحتی قابل افزایش حجم کشت و پرورش می‌باشد که در همین راستا راهنمایی و مشاوره‌های لازم را ارائه می‌دهیم.

سایت : aqualivefood.ir

اطلاعات تماس:

دورود - شهرک سینا،بلوار سینا،خیابان ۲۰ متری،مرکز رشد فناوری دانشگاه آزاد اسلامی

موبایل:

09012636909

روتیفرها (آب شور ،آب شیرین)

 

آرتمیا (بیومس زنده آرتمیا،بیومس منجمد آرتمیا )

 

 

انواع پارامسی

دافنی:

 

 

 

روتیفرها (آب شور ،آب شیرین)

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب