امروز: پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/02]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61464 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرشاد محمدی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

لومینوس اولین تولید کننده رسمی طعمه ماهیگیری در ایران است/ در صدد ایجاد کلاسهای آموزشی برای ماهیگیران مبتدی و حرفه ای هستیم/ شعارهلدینگ لومینوس همیشه و همه جا با لومینوس بدرخشید

خبرایران : مدیرعامل هلدینگ لومینوس با اشاره به اینکه شعار هلدینگ لومینوس«همیشه و همه جا با لومینوس بدرخشید» است ، گفت :عرضه محصولات با بهترین کیفیت ، صادرات محصولات ، پشتیبانی و پاسخگویی مستمر، ایجاد کلاسهای آموزشی معتبر از اهداف وبرنامه های هلدینگ لومینوس بوده و ماموریت ما تولید وعرضه طعمه ماهیگیری ( تفریحی و حرفه ای ) در داخل و خارج ایران خواهد بود
لومینوس اولین تولید کننده رسمی طعمه ماهیگیری در ایران است/ در صدد ایجاد کلاسهای آموزشی برای ماهیگیران مبتدی و حرفه ای هستیم/ شعارهلدینگ لومینوس همیشه و همه جا با لومینوس بدرخشید

فرشاد محمدی مدیرعامل هلدینگ لومینوس و از فعالان گردشگری و صید تفریحی حرفه‌ای ماهیگیری درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : مدیرعامل و موسس هلدینگ لومینوس، اولین تولید کننده رسمی طعمه ماهیگیری در ایران و دارای مدرک رسمی عرضه انواع طعمه های ماهیگیری و لوازم صیادی از اداره شیلات و جهاد کشاورزی می باشم.

وی تصریح کرد : بیش از 11 سال تحقیق و تجربه در مورد تولید طعمه ماهیگیری حرفه ای بالاخره در سال 1398 شرکت را بصورت رسمی ثبت کرده و فعالیت داخلی و خارجی خود را بصورت حرفه ای آغاز نمودیم.

محمدی افزود : از سال 1379 ماهیگیری با بویله ( که از کشور آلمان بود ) را آغاز و پس از آن با تمام مشکلات پیش رو موفق به تولید بویله کاملا ایرانی شدیم . یکی از اهداف ما تحقق این امر بود تا با توجه به تحریم های موجود و بالا رفتن قیمت ارز به خود کفایی در حرفه ماهیگیری تفریحی حرفه ای  در ایران برسم تا نسل جوان بتوانند به راحتی در این تفریح  مفید، رشد نماید.

وی تاکید کرد: یک ماهیگیر تفریحی هستم و درجهت رشد این تفریح مفرح تمام تلاش خود را انجام می دهم. در این راستا شرکت لومینوس علاوه بر تولید و عرضه طعمه ماهیگیری، در صدد ایجاد کلاسهای آموزشی برای ماهیگیران مبتدی و حرفه ای می باشد و ثبت رکوردهای ماهیگیری از ماهیگیران کشور را شروع خواهیم کرد.

 

 

محمدی در خصوص استراتژی هلدینگ لومینوس عنوان داشت : تولید محصولات داخلی و رسیدن به خود کفایی داخلی برای خلق بیشترین مزیت ، برای مشتریان و تامین رضایت آنها ، از استراتژی هلدینگ لومینوس می باشد. ضمن اینکه قرار گرفتن برند لومینوس جزء برترین برندهای دنیا ، چشم اندازی برای آینده خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه شعار هلدینگ لومینوس«همیشه و همه جا با لومینوس بدرخشید» است ، ابرازداشت :عرضه محصولات با بهترین کیفیت ، صادرات محصولات ، پشتیبانی و پاسخگویی مستمر، ایجاد کلاسهای آموزشی معتبر از اهداف وبرنامه های هلدینگ لومینوس بوده و ماموریت ما تولید وعرضه طعمه ماهیگیری ( تفریحی و حرفه ای ) در داخل و خارج ایران خواهد بود

موسس هلدینگ لومینوس افزود : صید تفریحی حرفه‌ای به معنای سورت کردن و انتخاب ماهی هدف می‌باشد . به این معنا که هر نوع ماهی صید نمی‌شود، بلکه تنها بر روی ماهی هدف مورد نظر تمرکز می‌گردد.

وی عنوان داشت : در این روش تفریحی کاملا حرفه‌ای، رهاسازی صورت می‌گیرد یعنی در امنیت کامل ، ماهی ریکاوری می‌شود و بدون صدمه دیدن و لطمه خوردن ، ماهی را مجدد به داخل آب بر می‌گردانند.

محمدی درپایان سخنان خود گفت : ما نیز به دلیل روابط فی‌مابین با شیلات و سازمان جهاد کشاورزی، وزارت تعاون و سازمان محیط زیست گام‌های بزرگی در این جهت برداشته‌ایم و شیلات و محیط زیست نیز قول معرفی‌نامه و بیمه‌نامه برای  ماهیگیری ( حرفه‌ای و صید ) داده است.

 


آدرس :

تهران- شهران همت کوهسار -  خیابان الغدیر یکم دره زرنو جنوبی  - پلاک 19

تلفن های تماس:

021-44363751 پشتیبانی

021-44363751 فروش

سایت : luminousbait.com

آدرس ایمیل:
mohammadi.co@gmail.com

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب