امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61462 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۳:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر امیر عبودی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت دانش‌بنیان ۲۱ بیضا اولین زنجیره ارزش افزوده تولید ماهیان در کشور است / اولین هلدینگ در کشور هستیم که موفق به اخذ گواهی تحقیق و توسعه شده ایم

خبرایران : مدیرعامل شرکت ۲۱ بیضا گفت : شرکت دانش بنیان ۲۱ بیضا اولین هلدینگ در کشور بوده که موفق به اخذ گواهی تحقیق و توسعه شده و کاملا دانش‌بنیان هستیم.
شرکت دانش‌بنیان ۲۱ بیضا اولین زنجیره ارزش افزوده تولید ماهیان در کشور است / اولین هلدینگ در کشور هستیم که موفق به اخذ گواهی تحقیق و توسعه شده ایم

دکتر امیر عبودی مدیرعامل شرکت دانش بنیان ۲۱ بیضا درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : شرکت ۲۱ بیضا اولین زنجیره ارزش افزوده تولید ماهیان در کشور است و تمام حلقه‌های زنجیره را از تامین مواد اولیه همچون تولید پودر ماهی بر عهده دارد.  
وی تصریح کرد : زنجیره دوم تولید غذای دام، طیور و آبزیان می‌باشد و زنجیره سوم بحث بزرگترین پرورش ماهی خاویاری غیر ساحلی کشور با ظرفیت بالغ بر ۱۲۰ تن ماهی و ۳ تن خاویار می‌باشد.
دکتر عبودی ادامه داد : در استان گیلان اولین واحد تولیدکننده تخصصی ناگت ماهی و محصولات آماده و نیمه‌ آماده بر پایه پروتئین دریایی و آبزیان را در کشور احداث کرده‌ایم.
وی افزود : فعالیت جدید ما تهیه ناگت ماهی است که موفق شده‌ایم غذای سالم و سرشار از پروتئین دریایی با استفاده از بهترین ماهی‌ها را سر سفره مردم بیاوریم. از طرف دیگر، تیم ما بر روی محصولات تحقیق و بررسی فراوانی انجام داده تا پروتئینی که به دست خانواده‌ها و خصوصا کودکان می‌رسد، طعم و بوی خوشایندی داشته باشد تا از این طریق بتوانیم سرانه مصرف آبزیان را در کشور افزایش دهیم.
مدیرعامل شرکت ۲۱ بیضا ابرازداشت : محصولات آماده و نیمه آماده ما بیشتر بصورت بخارپز آماده شده تا ازسلامت برخوردار بوده و ضرری نداشته باشد. تمام زنجیره ما از تولید پودر ماهی گرفته تا تولید غذای دام، طیور و آبزیان؛ تک به تک به عنوان واحد نمونه سال انتخاب شده است.
وی تاکید کرد: همچنین شرکت ما اولین هلدینگ در کشور بوده که موفق به اخذ گواهی تحقیق و توسعه شده و کاملا دانش‌بنیان هستیم و در کنار آن، دانش فنی خود را در اختیار سایر تولیدکنندگان قرار داده‌ایم تا از این طریق بهره‌وری را در کشور افزایش دهیم.
دکتر عبودی درپایان سخنان خود گفت: ما به تمامی کشورهای همسایه همچون ترکیه، عراق، قطر، امارات، عمان، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان، ارمنستان، آذربایجان و روسیه صادرات داریم.

 

آدرس دفتر مرکزی شيراز:

 

بلوار دانشجو، کوچه 3، سمت چپ، پلاک 54

تلفن: 36268046-071  فاکس: 36268047-071

 

آدرس دفتر تهران:

 

خيابان کارگر شمالي، نبش خيابان دهم، ساختمان امير، واحد 503

تلفن:  88014967-021  و 88014981-021

 

آدرس کارخانه:

 کيلومتر 20 جاده شيراز مرودشت، کيلومتر 12 جاده بيضاء( لپويي)، جنب کارخانه آرد سپيدان

تلفن: 36775437-071

 

ایمیل: info@bfm21.com


 

محصولات :

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب