امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61449 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

غلامرضا علی‌رحیمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شهرستان نطنز با ۱۸۰۰ اثر قدمت تاریخی 7 هزار ساله دارد/ بسیاری از گردشگران به خاطر پاییزبسیارزیبایی نطنز به این شهر سفر می‌کنند

خبرایران : عضو شورای اسلامی شهر نطنزگفت : پاییز بسیار زیبایی دارد که برگریزان چنارهای نطنز زبانزد خاص و عام است و بسیاری از گردشگران به واسطه همین جاذبه پاییزی به این شهر سفر می‌کنند.
شهرستان نطنز با ۱۸۰۰ اثر قدمت تاریخی 7 هزار ساله دارد/ بسیاری از گردشگران به خاطر پاییزبسیارزیبایی نطنز به این شهر سفر می‌کنند

غلامرضا علی‌رحیمی عضو شورای اسلامی شهر نطنز درگفتگوبا خبرنگار خبرایران اظهارداشت : شهرستان نطنز قدمت تاریخی هفت هزار ساله دارد و اولین مراکز ذوب فلزات دنیا در این شهر کشف شده است و مجموعا به باغشهر تاریخی نطنز معروف است.
وی ادامه داد : در این شهر ۱۸۰۰ اثر تاریخی شناخته شده داریم که از این تعداد ۱۴۰ اثر به ثبت تاریخی رسیده است.همچنین، دو هزار تخت آماده پذیرایی و مراکز اقامتی مناسبی برای گردشگران آماده شده است که شامل هتل‌های قصر جهان، هتل بوتیک کوهاب، هتل ویونا ابیانه و هتل ابیانه می‌باشد و همچنین ۳۸ مرکز اقامتی بومگردی در شهرستان نطنز فعالیت می‌کنند، همچون مجموعه اقامتی متین آباد در دل کویر پذیرای گردشگران می‌باشد.
علی‌رحیمی افزود: در بحث طبیعت‌گردی به واسطه اینکه شهرستان نطنز از دو منطقه کاملا مجزای کوهستانی و کویری به فاصله بسیار نزدیک برخوردار است که طی مسافت ۱۵-۱۰ کیلومتر می‌توانید اختلاف دمای ۱۰ درجه‌ای را تجربه کنید.
وی عنوان داشت: خوشبختانه به تازگی جاده خروجی نطنز دو لاین شده و گردشگران طی مسیر دو کیلومتر از جاده اصلی می‌توانند به این شهر ورود کنند. نطنز شهر تحفه‌هاست که شامل میوه‌های بکر همچون گلابی، زعفران و به می‌باشد.
همچنین پاییز بسیار زیبایی دارد که برگریزان چنارهای نطنز زبانزد خاص و عام است و بسیاری از گردشگران به واسطه همین جاذبه پاییزی به این شهر سفر می‌کنند.وی درپایان سخنان خود گفت : ساخت و احداث هتل‌های جدید در دست اقدام و اجرا است همچون اسکول هتل در دانشگاه آزاد در حال ساخت می‌باشد.همچنین، فاز دوم پارک سرچشمه نیز در دست اجراست.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب