امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61445 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور مدیران و معاونین دفاتر ستادی و گمرکات اجرایی و کارشناسان مرتبط انجام گرفت ؛

برگزاری جلسه کارگروه نحوه استقرار سامانه‌های گمرکی در گمرک

خبرایران : جلسه کارگروه نحوه استقرار سامانه‌های گمرکی در گمرکات اجرایی کشور با حضور مدیران و معاونین دفاتر ستادی و گمرکات اجرایی و کارشناسان مرتبط برگزار شد.
برگزاری جلسه کارگروه نحوه استقرار سامانه‌های گمرکی در گمرک

به گزارش خبرایران از روابط عمومی گمرک ایران، به منظور آموزش خدمت‌گیرندگان با سامانه جدید گمرک، کارشناسان سامانه از اول اردیبهشت ۱۴۰۲ در گمرک غرب تهران استقرار خواهند یافت.
این گزارش حاکیست، با تکمیل بازطراحی و بازنویسی سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در امور گمرکی و نزدیک شدن به زمان استقرار سامانه پنجره واحد امور گمرکی، با تاکیدات رئیس کل گمرک ایران، جلسات کارگروه استقرار سامانه‌های گمرکی متشکل از مدیران و معاونین دفاتر ستادی و گمرکات اجرایی، کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات، امور گمرکی، امور مالی، آمار و پردازش اطلاعات گمرکی، مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی، بازرسی، حقوقی، آموزش، تحقیقات و ظرفیت‌سازی و سایر حوزه‌ها با جدیت و بطور مستمر در حال برگزاری است تا تمامی جوانب نحوه استقرار سامانه جدید گمرکی در نظر گرفته شود.
شایان ذکر است، جلسه کمیته استقرار با حضور مشاور رئیس کل گمرک ایران در امور فناوری، اعضای کارگروه و نماینده وزارت صمت در محل گمرک ایران برگزار گردید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب