امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61439 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ستاد برف روبی در شمال تهران آماده خدمات رسانی شد /جانمایی ۳۷۰ مخزن دپوی شن مخصوص

خبرایران : ستاد برف روبی شهرداری منطقه یک با تجهیز ماشین آلات مکانیزه و دپوی شن مخصوص در معابر شهری آماده خدمات رسانی شد.
ستاد برف روبی در شمال تهران آماده خدمات رسانی شد /جانمایی ۳۷۰ مخزن دپوی شن مخصوص

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، حمید مهری سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اعلام خبر فوق اظهار کرد: 10 ایستگاه در نواحی و یک سایت مرکزی آماده خدمات رسانی است و توزیع و جانمایی ۳۷۰ مخزن و نیز انباشت و دپوی ۶۰ هزار کیسه شن مخصوص در داخل مخازن در معابر و گذرگاه های اصلی و فرعی از اقدامات اجرایی است.
مهری گفت: کلیه نواحی ۱۰ گانه اقدام به برپایی داربست و چادرهای برزنتی در سایت های برف روبی نمودند و در سایت اصلی واقع دربزرگراه امام علی (ع) نیز ضمن تجهیز داربست مسقف، مقدار ۳۰ درصد از ماشین آلات و ادوات برفروبی به تعداد ۳۲ دستگاه کامیون مکانیزه وتعداد ۸ دستگاه کامیون کمپرسی تیغه دار جهت اعزام به نواحی مستقر شدند.

معاون شهردار منطقه یک آمادگی نیروهای خدمات رسان شهرداری را از دیگر اقدامات دانست و گفت: نیروهای خدمات شهری و برف روب آماده خدمات رسانی و رفع هرگونه انسداد به خصوص در معابر پر تردد، مقابل مساجد، مدارس، مراکز درمانی و... به هنگام بارش برف هستند.

مهری برگزاری مانور برف روبی را برای هماهنگی و ارتقای خدمات رسانی بهتر به شهروندان از جمله اقداماتی دانست که به زودی برگزار می شود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب