امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61432 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

آماده باش مدیریت شهری منطقه 20 در سه شنبه آخر سال

خبرایران : به منظور برگزاری مطلوب، پیشگیری و کاهش خسارات جانی و مالی شهروندان در مراسم سه شنبه آخر سال، ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 20 و ادارت ذیربط در آماده باش کامل بودند.
آماده باش مدیریت شهری منطقه 20 در سه شنبه آخر سال

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ شهردار و رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه با بیان اینکه افزایش توانمندی ، هماهنگی و حضور به موقع ارگان های مربوطه در هنگام بروز بحران و لزوم آگاه سازی خانواده ها بسیار ضروری است،گفت: به منظور اجرای تمهیدات لازم برای کنترل حضور شهروندان در سه شنبه پایان سال و اقدامات پیشگیرانه برای کاهش مخاطرات احتمالی، ستاد مدیریت بحران این منطقه در آماده باش کامل بود.

رضا شنگی اظهار داشت: تمامی اعضای عمومی و تخصصی ستاد مدیریت بحران منطقه 20 یا هدف نظارت و کنترل حوادث احتمالی و اجرای اقدامات ضروری در پایگاه ستاد مدیریت بحران این منطقه مستقر بودند تا در صورت بروز حادثه و اتفاقات غیرمترقبه، به سرعت وارد عمل شوند.

وی با بیان اینکه تانکرهای آب و واترجت از قبل آبگیری و آماده به کار بودند، افزود: به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی، در حوزه خدمات شهری منطقه، ضمن استقرار خودروهای ۱۳۷ و گشت شهربان، مواد اشتعال زا، جعبه های میوه از میوه فروشی ها، زباله و ضایعات و نخاله از سطح شهر جمع آوری شد.

در همین راستا تعدادی از عوامل مدیریت شهری این منطقه به همراه تجهیزات به منظور همکاری با سازمان آتش نشانی در  ایستگاه شماره 9 آتش نشانی مستقر شدند .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب