امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61422 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۸:۱۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به مناسبت روز جهانی یادواره قربانیان حوادث ترافیکی اجرا می شود،

بازآموزی ایمنی ویژه موتورسواران در منطقه2 پایتخت

خبرایران : معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 2 به مناسبت روز جهانی یادواره قربانیان حوادث ترافیکی،دوره بازآموزی ایمنی ویژه موتورسواران را با همکاری پلیس راهور اجرا می کند.
بازآموزی ایمنی ویژه موتورسواران در منطقه2 پایتخت
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه2، محمد حسین کریمی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه  با اشاره به اینکه حوادث و سوانح ترافيكي سالانه هزاران انسان را به كام خود مي كشد و آسيب هاي وارده بصورت تصاعدي رو به افزايش است و اين مشكل به عنوان يك مشكل جدي بهداشتي در جهان مطرح است گفت:  با توجه به اینکه یکی از موثرترين راه كاهش حوادث ترافيكي ، آموزش همگاني و رعایت مسائل ايمني وترافيكي  است ،اجرای برنامه های آموزشی دردستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد.
وی افزود:با توجه به اینکه بیشترین امار حوادث ترافیکی شهر تهران به موتور سواران اختصاص دارد ،همزمان با روز جهانی یادواره قربانیان حوادث ترافیکی ،بازآموزی ایمنی ویژه موتور سواران با هماهنگی پلیس راهور اجرا می شود.
وی  افزود: دراین حرکت آموزشی و فرهنگی ،مربیان با استقرار در میادین و معابر پرتردد منطقه به آموزش چهره به چهره  راکبان  در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین  راهکارهای کاهش آسیب های جسمانی در زمان حوادث ترافیکی می پردازند.
کریمی افزود: تلاش می کنیم با آموزش صحیح، موتورسواران  را به آگاهی و مهارت در زمینه ترافیک برسانیم و با ارائه این  آموزش‌ها شاهد افزایش رعایت قوانین ترافیکی و کاهش حوادث ترافیکی باشیم .
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب