امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61409 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رمز موفقیت بانک ایران زمین در بازار رقابتی بهبود مستمر بهره وری است

خبرایران : معاون طرح و برنامه و مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین به منظور بازدید از شعب و دیدار با همکاران مدیریت شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان بانک، به استان مازندران سفر کردند.
 رمز موفقیت بانک ایران زمین در بازار رقابتی بهبود مستمر بهره وری است
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ایران زمین ؛ در این دیدار مهران باوند سواد کوهی شرط لازم برای ارتقای قدرت رقابت پذیری را بهبود مستمر در بهره وری از نیروی انسانی بیان کرد و گفت: در راه تحقق بخشیدن به اهداف ابلاغی و دست یابی به جایگاه مطلوب در تعامل با مشتریان، لازم است رؤسای شعب بیش از پیش به ارتقای بهره وری توجه کنند.
سوادکوهی دو مؤلفه اصلی و مهم بهره وری را کارایی و اثر بخشی اعلام کرد و افزود: کارایی به استفاده کارآمد از امکانات، منابع، محصولات و خدمات در فرایند عملیات اجرایی اتلاق می شود و اثر بخشی میزان نیل در تحقق اهداف ابلاغی است.
معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین مراقبت و دانش را دو بال پرواز دانست و خاطرنشان کرد: یک نیروی انسانی آموزش دیده و توانمند می تواند با این دو بال تحول ایجاد کند.
سوادکوهی یادگیری و افزایش سطح دانش الکترونیک کارکنان را از اولویت های بانک بیان کرد و گفت: این روند به بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان در سازمان منجر می شود و آنان می توانند به عنوان افرادی متفکر، تحلیلگر و تسهیل گر در سازمان ظاهر شوند و هم برای ساختار و هم برای جامعه مفید باشند.
در ادامه محمد حسینی کنارویی مدیر امور شعب استانها، شعبه را به عنوان قلب تپنده و مرکز شور آفرینی و نشاط در خط مقدم اعلام کرد و گفت: رئیس موفق فردی است که در کنار تمامی وظایف محوله یک تئورسین و بازاریاب حرفه ای بوده و قدرت تجزیه و تحلیل بازار را داشته باشد.
حسینی کناروئی تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه ای را یک ضرورت دانست و افزود: کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و خویشتن سازمانی و حرفه ای خود را عرضه می کنند و نهایتاً این روند به تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان و توانمندسازی آینده حرفه ای بانک منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می کند.
در این دیدار سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استان های مازندران، گلستان و سمنان ضمن قدردانی از حضور مدیران عالی بانک، گزارشی از وضعیت عملکرد شعب تابعه ارائه و گفت: نوآوری و چابکی باید در سراسر بانک نهادینه شود تا در برآورد نیاز مشتریان و بهره گیری از فرصت ها، همیشه یک گام جلوتر از سایر رقبا خود باشیم و به نتایج مطلوب برسیم.
سلیم بهرامی افزود: در این مسیر رئیس شعبه به منزله محرک اصلی مدیریت در اجرای برنامه ها بوده و باعث پیشرفت و ترویج انگیزه در بین همکاران خواهد بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب