امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61407 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سخنگوی شهرداری تهران خبرداد؛

امضای تفاهم‌نامه ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت

خبرایران : سخنگوی شهرداری تهران گفت: فردا سه شنبه تفاهم‌نامه ساخت حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت امضا خواهد شد، این تعداد واحد به سایر پروژه‌هایی که تاکنون به مرحله کلنگ زنی و ساخت رسیده است، اضافه می‌شود.
امضای تفاهم‌نامه ساخت ۹۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهرادر گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تفاهم‌نامه جدید شهرداری تهران با دستگاه‌های مختلف برای تامین مسکن در پایتخت، اظهار کرد: فردا سه شنبه قرار است شهرداری تهران با سپاه، ارتش، فرماندهی انتظامی، شستا و شرکت برنا تهاتر ایرانیان تفاهم‌نامه‌ای را جهت ساخت و تولید مسکن در پایتخت داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در جهت استمرار ساخت مسکن در پایتخت بوده و مربوط به پروژه‌های قرارگاه جهادی مسکن است، گفت: قرار است تا ۲۰ هزار واحد توسط سپاه، ۱۵ هزار واحد توسط ارتش، ۵ هزار واحد توسط فرماندهی انتظامی، ۵۰ هزار واحد توسط شستا  و ۱۰ هزار واحد توسط شرکت برنا تهاتر ایرانیان، ساخته شود.

محمدخانی بیان کرد: تمام پروژه‌هایی که قرار است فردا تفاهم‌نامه آن به امضا برسد، ۳ ساله است و به زودی ساخته خواهد شد. قدر و سهم شهرداری تهران در هر پروژه‌ای متفاوت است؛ اما بیشترین اقداماتی که شهرداری تهران در بحث ساخت مسکن دنبال می‌کند، تسهیل‌گری و رفع موانع است.

سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: پیش از آغاز به کار مدیریت شهری فعلی و ورود آقای زاکانی به شهرداری تهران، سازمان نوسازی شهر تهران ۲ هزار پروژه در دست اقدام داشت؛ اما درحال حاضر این عدد به ۱۰ هزار پروژه رسیده و وقولی که رئیس سازمان نوسازی داده‌اند نشان ازاین دارد که به زودی این رقم به ۲۰ هزار پروژه برسد.

وی خاطرنشان کرد: فردا سه شنبه تفاهم‌نامه ساخت حدود ۹۰ هزار واحد مسکونی در پایتخت امضا خواهد شد، این تعداد واحد به سایر پروژه‌هایی که تاکنون به مرحله کلنگ زنی و ساخت رسیده است اضافه می‌شود. اقدامات قرارگاه جهادی مسکن نشان می‌دهد شهرداری تهران در حوزه مسکن در پایتخت برنامه جدی و عملی دارد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب