امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61377 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکترعلیرضا مزینی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ماریلا صنعت واردکننده استاندارد های داروییUSP، BP،EP است/ نماینده بزرگترین شرکت های اروپایی درایران هستیم

خبرایران :مدیرعامل شرکت ماریلا صنعت گفت : شرکت ماریلا صنعت واردکننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی استاندارد از معتبرترین شرکت‌های دنیا همچون: مرک، سیگما، سارتریوس، هک، یو اس پی و استانداردهای دارویی می‌باشد.
ماریلا صنعت واردکننده استاندارد های داروییUSP، BP،EP  است/ نماینده بزرگترین شرکت های اروپایی درایران هستیم

دکترعلیرضا مزینی مدیرعامل شرکت ماریلا صنعت درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : شرکت تولیدی و مهندسی ماریلا صنعت از سال 1384تاسیس شده و تا کنون بالغ بر 150کارخانه آرد و ماکارانی و سیلوهای ذخیره سازی غلات با هدف موفقیت آمیز خودکفایی کشور در این صنعت، تاسیس کرده و همچنین نماینده بزرگترین شرکت های اروپایی در ایران بوده است.

مزینی تصریح کرد : از این بابت در آن زمان احساس نیاز جهت تامین و مصرف مواد شیمیایی با کیفیت یکی از نیاز های اصلی این مجموعه شد که با واردات وسیع انواع مواد شیمیایی هم اکنون یکی از بزرگترین واردکننده های این محصولات بوده و با افتخار اعلام می دارد با سال ها فعالیت در این زمینه در خدمت تمامی داروسازی ها، پتروشیمی ها، دانشگاهیان، صنایع غذایی و بهداشتی و آرایشی، مراکز تحقیقاتی، آموزشی و پژوهشی، کارخانه ها ، کارگاه ها و کلیه صنایع تولیدی میباشد.

وی درخصوص خدمات ماریلا صنعت هم تاکید کرد: ماریلا صنعت «واردات استاندارد های داروییUSP، BP، EP »،«واردات انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی، دارویی، بهداشتی و خوراکی با بالاترین گرید ها» ،«واردات انواع محیط های کشت سلولی و میکروبی»،«واردات انواع کیت های اندوتوکسین از کمپانی های Lonza و Endosafe »،«اجرای سکوبندی و تجهیز کامل آزمایشگاه ها» و «تامین کلیه تجهیزات مصرفی وشیشه آلات آزمایشگاه ها» را انجام می دهد.

مدیرعامل شرکت ماریلا صنعت افزود : شرکت ماریلا صنعت واردکننده مواد شیمیایی آزمایشگاهی استاندارد از معتبرترین شرکت‌های دنیا همچون: مرک، سیگما، سارتریوس، هک، یو اس پی و استانداردهای دارویی می‌باشد.

مزینی درپایان سخنان خود گفت : از ابتدای شیوع کرونا تقاضای مواد اولیه دارویی و موادشیمیایی آزمایشگاهی برای تولید دارو افزایش پیدا کرده است. از جمله مهمترین این داروها می توان به واکسنهای کوید 19 اشاره کرد.

 

آدرس دفتر مرکزی:

تهران میدان آرژانتین – خیابان 17بخارست – پلاک 8 – واحد 7

 

the address of Central office

No. 8, Unit 7, 17 Bucharest St., Argentina Square, Tehran

 

با ما تماس بگیرید

021-88769999

مدیریت:علیرضا مزینی

0912-3761550

ایمیل:

info@marilasanat.com

ایمیل مدیریت :

gmail:capt.mozayani@gmail.com

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب