امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61373 تاریخ انتشار: شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محسن فرخی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

کیمیا تجارت چیستا ۵ سال در زمینه تولید سود پرک و ۱۲ سال در زمینه تامین مواد اولیه شیمیایی فعالیت دارد/ مجبوریم مواد اولیه (سود مایع) را از واسطه‌ها به قیمت گرانتر تهیه کنیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت کیمیا تجارت چیستا گفت : یکی از مشکلات ما این است که پایه و بیس مواد اولیه ما از پتروشیمی است و چون این ارگان مواد اولیه خود را صادر می‌کند، مجبوریم این مواد اولیه (سود مایع) را از واسطه‌ها به قیمت گرانتر تهیه کنیم .
کیمیا تجارت چیستا ۵ سال در زمینه تولید سود پرک و ۱۲ سال در زمینه تامین مواد اولیه شیمیایی فعالیت دارد/ مجبوریم مواد اولیه (سود مایع) را از واسطه‌ها به قیمت گرانتر تهیه کنیم

محسن فرخی مدیرعامل شرکت کیمیا تجارت چیستا درگفتگوبا خبرنگار خبرایران اظهار داشت :  شرکت کیمیا تجارت چیستا در حدود ۵ سال است که در زمینه تولید سود پرک (کاسیک سودا) و ۱۲ سال است که در زمینه تامین مواد اولیه شیمیایی فعالیت می‌کنیم.
فرخی تصریح کرد: ما اکثرا از کارخانجات داخلی و هم واردات مواد اولیه از طریق ترکیه، چین و هند داریم. همچنین، سود پرک تولیدی بیشتر برای کارخانجات داخلی و هم صادرات به ترکیه تامین می‌شود.
وی ادامه داد: ظرفیت تولیدی ما سالیانه بالغ ۷ هزارتن است که در نظر داریم تا پایان سال جاری به ۲۵ تا ۳۰ تن برسانیم تا از این طریق بتوانیم نیاز کشورهای خارجی و خصوصا مشتریان داخلی را تامین کنیم.
وی افزود: برنامه و هدف اصلی ما صادرات به کشورهای آفریقای جنوبی است، زیرا استفاده بسیار زیادی از محصولات ما دارند. اما متاسفانه نوسانات نرخ ارز تاثیر بسیار منفی از لحاظ قیمت برای مشتری دارد.
مدیرعامل شرکت کیمیا تجارت چیستا ابرازداشت : یکی دیگر از مشکلات ما این است که پایه و بیس مواد اولیه ما از پتروشیمی است و چون این ارگان مواد اولیه خود را صادر می‌کند، مجبوریم این مواد اولیه (سود مایع) را از واسطه‌ها به قیمت گرانتر تهیه کنیم که به همین نحو قیمت رقابتی خود را نسبت به کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز از دست می‌دهیم و در نهایت کارخانه را بخاطر نبود مواد اولیه تعطیل کنیم!

 

آدرس : تهران، سه‌راه امین‌حضور،،چهار راه سرچشمه خیابان قوام الحضور پلاک4 واحد 5

سایت :kimiatejaratchista.com

تلفن: 02136832571
تلفن دوم: 02136832598
نمابر: 02133138303
رایانشانی: info@kimiatejaratchista.comm

 

محبوب ترین محصولات در کیمیا تجارت چیستا:

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب