امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61372 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۳:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

راحله افخمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

شرکت پیام فناوران هزاره واردکننده مواداولیه کافئین، کربومر و ... است/ نیازمند حمایت ارگان‌های بالادستی برای تامین ارز و واردات هستیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت پیام فناوران هزاره گفت : ما در شرکت پیام فناوران هزاره واردکننده مواداولیه کافئین، کربومر و همچنین فعالیت بازرگانی داریم ، ولی در حال حاضر ۸ سال است که در حوزه کاری بادی اسپلش و لوسیون فعالیت می‌کنیم.
شرکت پیام فناوران هزاره واردکننده مواداولیه کافئین، کربومر و ... است/ نیازمند حمایت ارگان‌های بالادستی برای تامین ارز و واردات هستیم

راحله افخمی مدیرعامل شرکت پیام فناوران هزاره درگفتگوبا خبرنگار خبرایران اظهار داشت : ما در شرکت پیام فناوران هزاره واردکننده مواداولیه کافئین، کربومر و ... هستیم که سابقا فعالیت بازرگانی داشتیم ولی در حال حاضر ۸ سال است که در حوزه کاری بادی اسپلش و لوسیون فعالیت می‌کنیم.

افخمی تصریح کرد :  درواقع شرکت بازرگانی پیام فناوران هزاره با بیش از چندین سال سابقه کاری درخشان, جزء برترین تأمین کنندگان مواد اولیه مورد نیاز صنایع غذایی, دارویی و آرایشی بهداشتی می باشد که با تکیه بر تجارب و تخصص چندین ساله تیم خود در ارائه خدمات به بیش از هزاران مشتری در طی این سالها، توانسته به بهترین شکل ممکن انتظارات و نیاز مشتریان را برطرف نموده و حضوری مداوم در بازار فروش مواد اولیه شیمیایی داشته باشد و در پی آن سابقه درخشانی از فعالیت خود به جا بگذارد.

وی ادامه داد : قصد داریم تا نسبت به ایجاد نمایندگی در شهرهای مختلف اقدام نماییم. ضمن اینکه ما برای مشتریان در پنجمین نمایشگاه تخصصی بین المللی مواد،تجهیزات و صنایع شیمیایی و آزمایشگاهی تخفیف نمایشگاهی هم برای محصولات تولیدی خودمان در نظر گرفته‌ایم.

 مدیرعامل شرکت پیام فناوران هزاره درپایان سخنان خود گفت : همچنین، در نظر داریم در آینده برای صادرات نیز اقدام کنیم. به همین دلیل ما نیازمند حمایت ارگان‌های بالادستی برای تامین ارز و واردات هستیم.

 

 

محصولات :

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب