امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61303 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمدباقر امامی آل‌ آقا درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پلی‌ مت تولید کننده قطعات خودرو است/ شرکت تولیدی صنعتی پلی‌مت نیم قرن تجربه درخطوط تولید پلیمری دارد

خبرایران : مشاورشرکت تولیدی صنعتی پلی‌مت گفت : شرکت تولیدی صنعتی پلی‌مت در زنجیره کامل تولید قطعات پلیمری از طراحی و قالب‌سازی تا مرحله انتهایی (رنگ) شامل می‌شود.
پلی‌ مت تولید کننده قطعات خودرو است/ شرکت تولیدی صنعتی پلی‌مت نیم قرن تجربه درخطوط تولید پلیمری دارد

محمدباقر امامی آل‌ آقا مشاور شرکت تولیدی_ صنعتی پلی‌مت درگفتگو با خبرایران اظهارداشت: شرکت تولیدی_ صنعتی پلی‌مت به مدیریت «مهندس آرابو غازاریان» قریب به نیم قرن تجربه در خطوط تولید پلیمری دارد.
وی ادامه داد : این مجموعه شرکتی است متشکل از واحدهای متمرکز در پنج واحد (سایت) مختلف که در زمینه تولید قزعات پلیمری و پلاستیک‌های مهندسی فعالیت می‌کند. همچنین، در صنعت خودرو، تولید قطعات خودرو جزو یکی از ارکان اصلی این شرکت محسوب می‌شود.
امامی آل‌ آقا افزود : زمینه تولید ما قالپاق خودرو، گِل پخش کن، مخزن سوخت، رو دری، آب ستون، جلو پنجره و سایر قطعات پلیمری است که شکل تزئینی در خودرو دارد.
وی ابرازداشت : فعالیت این شرکت زنجیره کامل تولید قطعات پلیمری از طراحی و قالب‌سازی تا مرحله انتهایی (رنگ) شامل می‌شود که در فرآیند تولید از دستگاه‌های تزریق و اینجکشن مولدینگ تا هزار تن استفاده می‌گردد.  در حوزه مشتریان، عمدتا خط تولید ایران خودرو و سایپا ، ساپکو و سازه گستر، مدیران خودرو و ملکام پارس را تغذیه می‌کنیم.
مشاور شرکت تولیدی_ صنعتی پلی‌مت تاکید کرد :درهفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات لوازم و مجموعه های خودرو ما حضور پررنگی در زمینه قطعات تزئینی خودرویی داشته‌ایم و هدف اصلی ما  معرفی و حضور بیشتر در بحث after market است تا بتوانیم شبکه زنجیره‌ای بعد از فروش را پوشش دهیم.
وی اضافه کرد : در زمینه صادرات نیز، در هرجایی که خودروهای داخلی ما صادر شده باشند، امکان صادرات این قطعات نیز وجود دارد. همچنین، در طرح توسعه آینده نیز برای خودروهای وارداتی در حال تلاشیم تا دیگر قطعه‌ای از خارج کشور وارد نشود و خودمان بتوانیم آن را تولید کنیم.

 

آدرس دفتر مرکزی: تهران، جاده آبعلی، خیابان سازمان آب ، خیابان چهارم غربی، پلاک ۱

تلفن :

02177339332

 02177339416
 

نمابر :

02177329164

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب