امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61296 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سیدحسن نبوی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مرکز ملی لیزر ایران وظیفه توسعه لیزر در کشور را انجام می دهد

خبرایران : مدیرعامل شرکت لیزرایران گفت: ما در مرکز ملی لیزر ایران وظیفه توسعه لیزر در کشور شامل: دیسک، فیبر، نیمه هادی را به انجام می‌رسانیم.
مرکز ملی لیزر ایران وظیفه توسعه لیزر در کشور را انجام می دهد

سیدحسن نبوی مدیرعامل شرکت لیزرایران درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : ما در مرکز ملی لیزر ایران وظیفه توسعه لیزر در کشور شامل: دیسک، فیبر، نیمه هادی را به انجام می‌رسانیم.
وی عنوان داشت : اگر مشکلی در صنعت وجود داشته باشد با مراجعه به ما در راستای حل این مشکل به واسطه لیزر، تحقیقات و توسعه صورت می‌گیرد و محصول موردنظر ارائه می‌شود.
مدیرعامل شرکت لیزرایران افزود : همچنین، در کنار آن به واسطه مسئولیت اجتماعی‌مان، اقدام به تاسیس مراکز نوآوری کرده‌ایم و سر ریز فناوری را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ قرارمی‌دهیم که پس از آن با کمک مراکز لیزر، بسیاری از محصولات را تجاری کرده و به بازار ارائه می‌کنند که در نهایت موجب رشد اقتصادی کشور می‌شود.
 وی ابرازداشت: در حدود دو، سه سال است که در مدارس کلاس‌های آموزشی آشنایی با لیزر برگزار می‌شود تا در آینده که وارد بازار کار شوند بتوانند از طریق لیزر در راستای رشته مورد نظر خود فعالیت کنند.

ارتباط با مرکز ملی علوم و فنون لیزر ایران

سایت: www.inlc.ir
ایمیل : info@inlc.ir
آدرس :  تهران - خیابان کارگر شمالی - انتهای امیرآباد شمالی - خیابان بیستم (ابطحی غربی) - پلاک 71 - طبقه دوم (مسیریابی)
Address: No.71- 20th (Shahid Abtahi)- Northern Kargar St.- Tehran

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب