امروز: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/05/08]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61289 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰:۳۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سرای محلات منطقه 2 برای استفاده افراد توان یاب آماده سازی شد

خبرایران : معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 2 گفت: به منظور تکریم افراد توان یاب و ایجاد فضای مناسب جهت خدمت رسانی بهتر به این قشر از جامعه، مناسب سازی ساختمان سرای محلات در حال اجرا است.
سرای محلات منطقه 2 برای استفاده افراد توان یاب آماده سازی شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 2، حمیدرضا رنجبر با  اعلام خبر فوق اظهار داشت : با توجه به سیاست های مدیریت شهری در دسترس پذيري فضاهاي شهري شهروندان، به خصوص افراد کم توان،  همزمان با طرح مناسب سازی معابر شهری، سرای محلات  نیز به عنوان یکی از فضاهای فرهنگی که جهت استفاده بهينه افراد کم توان جسمی و حرکتی مناسب سازي می شود.
وی با اشاره به مناسب سازی کامل سرای محله شهرک قدس  گفت: تهيه و نصب هندريل در راه پله ها، رمپ ها، اجراي نوارهاي بساوايي، همسطح سازي نقاط داراي اختلاف سطح، سرويس هاي بهداشتي، نصب دو دستگاه نفربر، نصب كفپوش هاي هشدار دهنده در راه پله ها ،جايگاه ويژه پارك خودرو معلولين و… از جمله اقدامات اجرایی در این زمینه است.
معاون فنی و عمران منطقه 2 در ادامه از نصب دستگاه نفر بر پله رو افراد كم توان و سالمند در سراي محله شهرك قدس و  يكدستگاه عمود بالابر ليفتراكي پيشرفته با قابليت حمل ويلچر در سراي محله پرواز خبرداد.
رنجبر  با اشاره به اقدامات اين حوزه در ارائه تسهيلات زندگي شهري براي افراد کم توان  تصريح کرد:ايجاد فضايي مناسب ،ايمن و قابل تردد به منظور خدمات رسانی مطلوبتر به این عزیزان در کنار خانواده  از اولويتهاي شهرداري است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب