امروز: دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/29]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61286 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰:۳۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حضور معاونین وزیر صمت؛

هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو افتتاح شد

خبرایران : هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو در مراسمی با حضور منطقی معاون صنایع حمل و نقل و برادران معاون صنایع عمومی وزیر صمت افتتاح شد.
هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو  افتتاح شد

به گزارش خبرایران ؛ گروههای کالایی این نمایشگاه شامل: مجموعه های خودرو، ماشین آلات، تجهیزات قطعه سازی و لوازم تزئینی خودرو، مواد اولیه و تجهیزات جانبی خودرو، تحقیقات و طراحی مهندسی، تعمیر و نگهداری، بازرگانی و خدمات پس از فروش، محصولات پاک کننده و صنایع وابسته، نشریات تخصصی و صنایع مرتبط می باشد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو، لوازم و مجموعه های خودرو  با مشارکت 590  شرکت داخلی و 20 شرکت و نمایندگی خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، امارات متحده عربی، اندونزی،  ترکیه ، چین، کره جنوبی، تایوان، ژاپن و هلند در فضایی به مساحت 37/000 متر مربع دایر در سالنهای 6،7،8و9، 10و11، 12و13، 27، 31، 35،38،a38،38b،40،44،41 دایر می باشد.

علاقه مندان به بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 8 تا 15 از تاریخ نهم الی دوازدهم آبان ماه به محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه نمایند. گفتنی است این نمایشگاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب