امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61260 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۷:۴۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نگارستان تولید کننده کاشی و سرامیک تزئینی درایران

خبرایران : شرکت نگار گستر جاوید با نام تجاری نگارستان در سال 1371 با اتکا بر دانش ، تجربه و سرمایه هیئت مدیره جهت ارائه کلیه خدمات تولیدی ، بازرگانی ، خدماتی، واردات و صادرات تاسیس گردید.
نگارستان تولید کننده کاشی و سرامیک تزئینی درایران

سوابق فعالیت گروه صنعتی نگارستان :

شرکت نگارگسترجاوید ( نام تجاری نگارستان) در سال ۱۳۷۱ با توجه ویژه به کارآفرینی اشتغال و ایده‌پردازی دانش تجربه در زمینه دکور چینی آلات ساختمانی فعالیت خود را آغاز نمود. این شرکت برای حفظ ارتقاء سطح تولیدات خود در سال ۱۳۸۰ و با توجه به تغییر سلیقه بازار و نیاز مشتریان جهت توسعه بازار وارد صنعت کاشی ، سرامیک تزئینی و قطعات دکوری گردید و به عنوان یکی از پیشگامان این سند به فعالیت پرداخت و در ادامه مسیر جهت گسترش حوزه تولید و ورود به بازارهای بیشتر در داخل و خارج از کشور اقدام به سرمایه‌گذاری جدید نموده و با به کارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز جهان و دانش نانوساختار پا به اصلی جدیدترین محصولات روز صنعت کاشی گذاشته است و در حال حاضر این واحد تولیدی با مساحت بیش از ۵ هزار متر مربع و باافزایش ۴۵ درصدی نیروی انسانی خود در سال جدید قدیمی ترین واحد تولید فعال در صنعت کاشی تزئینی و قطعات دکوری می باشد .

شرکت نگارگستر همواره به تکالیف قانونی خود متعهد و پایبند بوده و فاقد هرگونه بدهی به ادارات ذیربط حقیقی و حقوقی می باشد.

 

ماموریت شرکت :

ایجاد درآمد ناخالص ملی از طریق طراحی و پیاده سازی ایده های نو در حوزه کاشی و سرامیک برای تمام فعالان این بخش که میخواهند فضای متفاوت و با کیفیت هنری بالا را در معماری امروز تجربه کنند.

 

چشم اندازشرکت :

 تکیه بر دارایی های انسانی واجتماعی خود مصمم است که محصولات خود از کاشی تزیینی و قطعات دکوری را درسطح ملی و منطقه‌ای و درنهایت بین‌المللی وبا بالاترین سطح رضایت مشتریان ارائه دهیم و برنده آشنا در این عرصه باشیم

ارزشهای اصلی شرکت :

 شرکت نگار گستر به منظور تحقق اهداف و چشم انداز های خود 4 اصل مهم را به عنوان خط مشی و مبنای سازمان قرار داده است:

  •  اعتماد و اطمینان اساس کار ما را تشکیل می‌دهد و به ما اعتبار می بخشد
  • صداقت اساس کار ماست، حتی اگر اشتباهی رخ دهد
  • مشتریان شریک تجاری ما هستند
  • برترین دارای منابع انسانی متخصص و متعهد است.

 

مسئولیت های اجتماعی:

 مدیران شرکت نگار گستر با تکیه بر دانش مدیریتی خود آموزش‌های مستمر ایشان با باور بر آن که علاوه بر کسب درآمد و ایجاد اشتغال در میهن عزیزمان رسالات خود می‌دانند که در عرصه اجتماعی هر آنچه که در توان و دانش خود دارند سهم خود را ادا نمایند . در همین راستا با گردآوری تولیدکنندگان این صنعت و پیگیری های مستمر و عزم راسخ به همراهی پیشکسوتان صنعت کاشی و سرامیک تزئینی موفق به تاسیس انجمن کاشی تزئینی و ایفای نقش درست خود گردد. در حال حاضر عضو هیئت مدیره این انجمن می باشند.

صنعت کاشی تزئینی صنعتی نوظهور درجهان می باشد و از این بابت داشتن اصول علمی و شاخص های کیفی بسیار ضروری به نظرمی رسد. مدیران شرکت با توجه به نگاه علمی خود ،اقدام به علمی سازی این سند از طریق گردآوری و در نهایت تدوین استاندارد 17010 نمودند و در سال 1392 آن را به تصویب اداره استاندارد و تحقیقات ایران رساندند.

 

اقدامات انجام گرفته :

این شرکت برای حفظ و ارتقاء سطح تولیدات خود و دریافت چندین مرحله گواهینامه بین المللی سیستم های مدیریت از جمله ایزو 9001، گواهینامه استاندارد 17010، 14001 ISO و 18001 را دریافت کرده است. از دیگر دستاوردهای این شرکت می توان به گسترش بازارهای هدف همراه با بالا نگه داشتن سطح کیفی محصولات و خدمات شرکت به همراه اخذ استاندارد 17010 و نیز ایجاد آزمایشگاه همکار و حضور فعال در نمایشگاه های بین المللی داخلی و خارجی اشاره نمود.

 

مهمترین همکاری های شرکت :

شرکت نگار گستر خدمات و محصولات خود را با مجموعه ای از امکانات بی نظیر طراحی و اجرا و تولید کرده و در زمینه پخت کاشی های سرامیکی همکاری های مستقیم و غیر مستقیم زیادی داشت که مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

  •  همکاری با برند های شرکت الوند، تبریز
  • ارائه محصول به نمایندگان شرکت کاشی تبریز
  • ارائه محصول برند کاشی و سرامیک پاسارگاد
  • ارائه محصول به کارخانه کاشی و سرامیک پارس میداس
  • همکاری مستقیم با شرکت های عقیق و آپادانا طی سالیان متوالی
  • پروژه های ساختمانی دولتی و نظامی
  • از صادرکنندگان برجسته محصولات کاشی تزیینی به ۱۱ کشور جهان

 

توانمندی در حوزه توسعه بازار و بازاریابی :

در راستای تحقق اهداف شرکت و با توجه به چشم انداز 3  ساله آن در سال 1395  ضمن حفظ حوزه تولیدی بودن، درعرصه بازرگانی اقدامات قابل ملاحظه‌ای صورت گرفته به نحوی که در حال حاضر این شرکت با محوریت در حوزه دیجیتال مارکتینگ و استراتژی های صورت گرفته بر توسعه صادرات و حضور در نمایشگاه‌های داخلی خارجی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته باشد از برندهای شناخته شده این صنعت گردد.

 همچنین ثبت مالکیت حقوقی سه برند نگارستان ، آتراتون و آرنا در راستای توسعه محصولات و بازارهای هدف سیستم گذاری های صورت گرفته است حضور همه ساله در نمایشگاه‌های داخلی و نیز حضوردر نمایشگاه های خارجی از جمله : عراق/ کردستان / پاکستان به منظور توسعه بازارهای خارجی صورت می گیرد.

 همچنین فاز مطالعاتی صادرات به اروپا ازجمله کشور «اتریش» و« ترکیه» قرار گرفته است تا در آینده نزدیک احداث دفتر بازرگانی درشهراستانبول ترکیه به منظور سرعت بخشیدن و دستیابی به بازارهای اروپایی جزو برنامه‌های لاینفک مدیران این شرکت می باشد.

 

توانمندی درحوزه صادرات:

 تمرکز بر فروش خارجی و برنامه‌ریزی جهت توسعه آن سرلوحه فعالیت‌های درآمدزایی شرکت قرار دارد.درحال حاضر واحد بازرگانی این شرکت با صادرات به 11 کشور( روسیه یمن آذربایجان عراق سوریه پاکستان افغانستان قزاقستان ترکیه کردستان و عمان) درجهت شناخت هرچه بیشتر کالای ایرانی و اعتبار بخشیدن به آن با تمرکز بر کیفیت محصولات ایرانی و ارائه بهترین خدمات مصمم تر از همیشه جهت تحقق اهداف خود برنامه ریزی نماید. شایان ذکر است چشم انداز صادراتی این شرکت طی 3  سال آینده افزایش ۵۰ درصدی حجم صادرات و اعطای نمایندگی به سایر کشور های CLA و منطقه خاورمیانه می باشد.

 

توانمندی در حوزه فروش داخلی :

با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در سطح کشور شرکت نگار گستر با برند نگارستان نام‌آشنای 82 درصد بازارهای هدف خود می باشد.

نکته حائز اهمیت این است که این مجموعه در نظرسنجی صورت گرفته در پایان سال 1399 با 93 درصد خوشنامی در بازار دارای پتانسیل بسیار با ارزش در توسعه بازار داخلی است. در حال حاضر سیاست این شرکت در برنامه فروش داخلی فروش به صورت عمده به بنکداران و اعطای نمایندگی در حوزه جغرافیایی خاص و پروژه ها می باشد.

 عدم ورود به فروش فروشگاهی و مویرگی ازجمله تصمیمات ارزنده‌ای بود که در طی 5  سال گذشته و حال دستاوردهای بسیار خوبی داشته است.

شایان ذکر است در صورت اجرای اهداف بازرگانی درفروش کاشی و سرامیک به صورت حرفه‌ای برنامه‌ریزی شده مشکلی درجهت بازدید حضوری برای مشتریان در تهران نخواهیم داشت و در حال حاضر دفتر فروش شهرقدس آماده فروش محصولات کاشی تزیینی می باشد.

 

توانمندی در حوزه منابع انسانی :

جذب صحیح و آموزش ضمن خدمت در حوزه منابع انسانی و اعتبار بخشیدن همراه با تلاش و صراحت نیروی انسانی باعث گردیده است که میزان رضایت شغلی طبق آخرین نظرسنجی انجام شده در پایان سال 1399 بالغ بر 95 درصد ارزیابی شده باشد میزان تحصیلات و تخصص در نیروهای ستادی از سطح لیسانس تا دکترا و در نیروهای تولیدی از دیپلم تا سطح کاردانی به کارشناسی می باشد. این شرکت افتخار دارد که 43 درصد نیروهای جذب شده در آستانه بازنشستگی می باشد.

 

توانمندی در حوزه تولید :

  • توانمندی در پکیج سازی کاشی و سرامیک با توجه به قابلیت‌های موجود
  •  تولید انواع مختلف قطعات تزئینی - رزینی - کوتینگی در طرح ها و ابعاد مختلف
  • کفپوش های سرامیکی و دکور شده
  • طراحی و تولید کاشی های سرامیکی تزئینی در اندازه های مختلف بر دیوار و کف در انواع بسته بندی طبق سلیقه مشتری با قابلیت رقابت کامل با محصولات مشابه خارجی (هندی و چینی)

 

 قابلیت های فنی :

شرکت نگار گستر با توجه به اینکه 100 درصد مواد اولیه خود را در داخل مرزهای کشور تامین می نماید ، اعلام می دارد با توانایی طراحی و تولید ایده های جدید و با تکیه بر دانش کیفی و فنی اقدام به تولید محصولات متنوع در طرح رنگ و ابعاد مختلف با بالاترین کیفیت نماید . مجموعه نگار گستر آمادگی خود را برای راه اندازی خط تولید و مشارکت در پیاده سازی پروژه های بزرگ کاشی سرامیک تزئینی اعلام می دارد امیدواریم تا خود و شرکای خود را به پیشرفت و شکوفایی بیش از پیش برسانیم.

 

 دفتر مرکزی:

تهران بزرگراه رسالت ،خیابان بنی هاشم ، مجتمع لاله سنتر طبقه ۶ واحد ۶۰۶ / کد پستی : 1665815174  تلفن : 02122306504 / 22306528

دفتر ۲ :

تهران ، شهر قدس ، بلوار امامزاده ، مجتمع صنعتی ۴۷  / کدپستی : 3754179814 / تلفن : 02146851164 / 46851163

کارخانه :

شهرک صنعتی پرند ، میدان فناوری ، میدان توسعه ، بلوار گلستان غربی ، کوچه نیلوفر ، پلاک 8  درب ۲  / کدپستی : 010140200005 / تلفن : 021566871252 / 56871224

فکس: 02184211638 

 

محصولات :

کاشی های تزیینی
قطعات و نوارهای تزیینی
فرش های کوتینگی
کتیبه های قرآنی

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب