امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61255 تاریخ انتشار: جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲:۱۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

حمله اغتشاشگران به کارکنان شهرداری در منطقه ۵

خبرایران : چهارشنبه شب(۴ آبان‌ماه) تعدادی از اغتشاشگران با حمله به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۵ درحین انجام مأموریت، این افراد را به شدت مجروح کردند.
حمله اغتشاشگران به کارکنان شهرداری در منطقه ۵

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ تهران، چهارشنبه شب(۴ آبان‌ماه) تعدادی از اغتشاشگران با حمله به دو نفر از پرسنل شهرداری منطقه ۵ درحین انجام مأموریت، این افراد را به شدت مجروح کردند.

بر این اساس، آشوبگران پس از مسدودکردن بخشی از خیابان آیت الله کاشانی، در حالی‌که عوامل شهرداری جهت جمع‌آوری نخاله و کارتن‌های ریخته شده در معبر با لباس و خودروی سازمانی حاضر بودند،به آنها حمله‌ور شده و با چاقو و دیگرسلاح‌های سرد علاوه بر تخریب خودروی سازمانی، شهردار شب ناحیه ۷ و «پاکبان» شریف همراهش را به شدت مجروح کردند. 
 
گفتنی است، پس از وقوع این حمله آشوب‌گران، با حضور به‌موقع نیروهای امنیتی، اوضاع تحت کنترل قرار گرفت و این دو کارمند خدوم شهرداری در حالی‌که شرایط جسمی مناسبی نداشتند، به یکی از بیمارستان‌های منطقه منتقل شدند و هم اکنون تحت مداوای کادر درمان هستند. 
 
به موجب این حادثه دلخراش، شهرداری منطقه ۵ با همکاری نیروی انتظامی و از طریق مراجع قضایی موضوع را پیگیری و اقدام قضایی لازم را به انجام خواهد رساند.
 
 
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب