امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61254 تاریخ انتشار: جمعه ۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱:۴۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

تسریع در اجرای پیام های 137 منطقه22

خبرایران : شهردار منطقه22 با اشاره به تسریع در اجرای پیام های شهروندان در سامانه 137 گفت: سرعت در اجرای پیام ها در امور شهری موجب رضایت مندی شهروندان خواهد شد.
تسریع در اجرای پیام های 137 منطقه22

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه22؛ حمیدرضا حاجوی در بازدید از نواحی منطقه اظهار داشت: با آغاز فصل نزولات آسمانی درخواست های بیشتری از سوی شهروندان در سامانه 137 به ثبت می رسد که انتظار این است سرعت در خدمات رسانی افزایش یابد.
🔹وی افزود: روزانه با شرایط آب و هوای عادی در هر یک از نواحی 7تا12 پیام به ثبت می رسد  و با تغییر شرایط جوی پیام ها افزایش می یابد؛ که این امر نشان از اعتماد شهروندان به عوامل شهرداری است.
🔹شهردار منطقه ادامه داد: پیام های ثبت شده در سامانه 137 از سوی کارشناسان و عوامل اجرائی 137 نواحی در کوتاه ترین زمان ممکن به رفع معضل مطرح شده اقدام می کنند.
🔹حاجوی با اشاره به تسریع در اجرای پیام های شهروندان در سامانه 137 گفت: سرعت در اجرای پیام ها در امور شهری موجب رضایت مندی شهروندان خواهد شد.

 
 
 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب