امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61223 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۹:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سجاد جامش درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

نیروپردازش اسپینر۱۲سال درتولید گیت‌های ضدسرقت فروشگاهی باتکنولوژی RF و AM فعالیت دارد/ گیت‌های فروشگاهی ما ۱۲ ماه گارانتی تعویض دارند/ بزرگترین انبار گیت فروشگاهی و لوازم جانبی آن را داریم/ اسپینر تنها دارنده تکنولوژی جدید فیجیتال درخاورمیانه است

خبرایران : مدیرعامل شرکت نیروپردازش اسپینر گفت : نرم‌افزاری با نام تگ‌های الکترونیکی طراحی کردیم که برای هر کالایی ID مخصوص به خود را دارد و سپس نرم‌افزار مالی مشتری را به نرم‌افزار خودمان متصل کرده و روی سرور مشتری نصب می‌کنیم و متصدی فروشگاه از این طریق می‌تواند قیمت کالاها را در تمام شعبات از طریق یک کلیک تغییر دهد. شبکه فروش و خدمات پس از فروش ما ۴۰۰ عضوی دارد
نیروپردازش اسپینر۱۲سال درتولید گیت‌های ضدسرقت فروشگاهی باتکنولوژی RF و AM فعالیت دارد/ گیت‌های فروشگاهی ما ۱۲ ماه گارانتی تعویض دارند/ بزرگترین انبار گیت فروشگاهی و لوازم جانبی آن را داریم/ اسپینر تنها دارنده  تکنولوژی جدید فیجیتال درخاورمیانه است

سجاد جامش مدیرعامل شرکت نیروپردازش اسپینر درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : ما  در حدود ۱۲ سال است که گیت‌های ضد سرقت فروشگاهی را با تکنولوژی RF و AM تولید می‌کنیم که هم در کشورمان وهم درکشورهای دیگربه فروش می‌رسد.ازجمله کشور چین که بعضی از بردهای الکترونیکی را به این کشور صادر می‌کنیم و علت آن هم قیمت مناسب وکیفیت بسیار بالای محصول می‌باشد.

جامش تصریح کرد : آخرین ورژن گیت فروشگاهی تولید ما تنها گیت فروشگاهی تحت وب است که با تنظیمات اینترنتی عرضه می‌شود. یکی از بزرگترین مشکلات مشتریان ما پیش از تولید این فناوری آن بود که پس از خریداری محصول، خدمات پس از فروش زیادی وجود نداشت و فقط بصورت حضوری ارائه می‌شد و اگر در شهری نمایندگی شرکت وجود نداشت، متقاضیان با مشکلات فراوانی روبرو می‌شدند.لذا پس از آن موفق شدیم محصولاتمان را به اینترنت متصل کنیم .

 

گیت‌های فروشگاهی ما ۱۲ ماه گارانتی تعویض دارند

وی ادامه داد :  ازطریق نرم‌افزار سرور دردفتر خودمان، تنظیمات را برای مشتری انجام دهیم و این بزرگترین مزیتی است که ما نسبت به دیگر رقبا داشته‌ایم.گیت‌های فروشگاهی ما ۱۲ ماه گارانتی تعویض دارند و به لحاظ قیمتی ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

مدیرعامل شرکت نیروپردازش اسپینر ابرازداشت : ما بزرگترین انبار گیت فروشگاهی و لوازم جانبی آن را در ایران داریم.لوازم جانبی تا ۲ سال پیش از خارج وارد کشور می‌شد، ولی خوشبختانه در حال حاضر خودمان این لوازم را با تیراژ ۳ میلیون قطعه در سال تولید و عرضه می‌کنیم و برای افرادی که می‌خواهند امنیت فروشگاهشان تامین شود، سبد کالای موردنظرشان را تولید می‌کنیم.

 

 محصول جدید ما لیبل قیمت الکترونیکی نام دارد

وی افزود: محصول جدید ما لیبل قیمت الکترونیکی نام دارد که کاربرد بسیار زیادی در فروشگاه‌ها دارد. تا پیش از این در تمامی فروشگاه‌ها از قبیل هایپرمارکت‌ها از لیبل کاغذی استفاده می‌شد که دردسرهای فراوانی داشت، بطوری‌که با نوسان قیمت‌ها، قیمت روی قفسه و رگال تغییر نمی‌کرد و مشتری از این قضیه خبردار نمی‌شد.
جامش یادآورشد : نرم‌افزاری با نام تگ‌های الکترونیکی طراحی کردیم که برای هر کالایی ID مخصوص به خود را دارد و سپس نرم‌افزار مالی مشتری را به نرم‌افزار خودمان متصل کرده و روی سرور مشتری نصب می‌کنیم و متصدی فروشگاه از این طریق می‌تواند قیمت کالاها را در تمام شعبات از طریق یک کلیک تغییر دهد.ما پنجمین شرکت در دنیا هستیم که این تکنولوژی را کسب کرده و در حال حاضر با شرکت‌های هوآوی و شیائومی در حال رقابت هستیم.

 

شرکت اسپینر تنها دارنده  تکنولوژی جدید فیجیتال در خاورمیانه است
وی خاطرنشان کرد : خوشبختانه دنیای دیجیتال نیز به این سو حرکت کرده و محصولات فیزیکی و دیجیتال در حال تلفیق باهم هستند و حوزه‌ای در این زمینه بنام فیجیتال شکل گرفته است.شرکت اسپینر تنها دارنده این تکنولوژی جدید در خاورمیانه بوده و بعد از شرکت‌های چینی، روسی و کانادایی، ما پنجمین شرکت مجهز به این تکنولوژی هستیم که مزیت ما نسبت به این شرکت‌ها نصف قیمت بودن آن است.
مدیرعامل شرکت نیروپردازش اسپینر با اشاره به اینکه در حال حاضر تیم ما با ۱۶ نفر پرسنل در حوزه الکترونیک، مخابرات، نرم‌افزار، وب و IT فعالیت می‌کند، بیان داشت : خوشبختانه در این زمینه کارآفرینی خوبی صورت گرفته، زیرا شرکت ما یک شرکت دانش‌بنیان بوده و از سال ۹۴ به همین نام شروع به کار کرد.همچنین، سالانه در حدود 1000 مشتری به مجموعه ما اضافه می‌شود که خوشبختانه از محصولاتمان رضایت بسیار بالایی دارند.

 

شبکه فروش و خدمات پس از فروش ما ۴۰۰ عضو دارد
وی افزود: حیطه کاری ما در کل کشور بوده و یک شبکه فروش و خدمات پس از فروش ۴۰۰ عضوی داریم که این اعضا بعضا حقیقی و حقوقی می‌باشند.البته در این مسیر ما نیازمند حمایت بیشتر مشتریان و ارگان‌های بالادستی برای گسترش و رشد این تکنولوژی می‌باشیم. بطورمثال اگر ۱۲ سال پیش که گیت فروشگاهی را برای اولین بار تولید کردیم، استقبالی از آن صورت نمی‌گرفت و کسی از ما خرید نمی‌کرد، این تکنولوژی در نطفه خفه می‌شد.ولی خوشبختانه به واسطه خریدهای فراوان و بهینه‌سازی‌های انجام شده، محصولات با کیفیت‌تر شده که مشتریان و کاربران رضایت بالایی از این محصول دارند.
جامش درپایان سخنان خود گفت : از جمله شرکت‌های بزرگی که با ما همکاری می‌کنند می‌توان به: هایپراستار، ال‌سی وایکیکی، کوتون، رفاه، نایکی، آدیداس، ال سی من و سرژه نام برد.لازم به ذکر است که مشتریان و متصدیان فروشگاه‌ها می‌توانند کالا را ظرف مدت ۱ تا ۲ روز در هر نقطه از کشور دریافت کنند.

 

دفتر فروش: تهران ، خیابان سهروردی ، خیابان خرمشهر، خیابان عربعلی ، کوچه هفتم پلاک 7

تلفن : 88530871-021

 دفتر مدیریت و تحقیق و توسعه: اصفهان، خیابان 22 بهمن ، روبروی مجتمع اداری، ساختمان شهرک علمی و تحقیقاتی، طبقه دوم ، واحد 205

کارخانه : اصفهان، شهرک علمی و تحقیقاتی مجموعه کارگاهی تلاش واحد 605

تلفن : 33932468-031

موبایل: 09138892961

ایمیل : npspiner1392@gmail.com

سایت : spiner-shop.com

 

محصولات :

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب