امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61214 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محمد پورمحمودیان درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

گروه تولیدی صادراتی نیما نساج همواره درزمینه صادرات پوشاک به کشورهای اروپایی پیشرو بوده است/3 سال به عنوان صادرکننده نمونه کشورمطرح شدیم/شرکت نیما تجارت درزمینه خرده‌فروشی فعال است/ گروه تولیدی نیما نساج۱۲ شعبه در سراسر کشور دارد

خبرایران : مدیرعامل شرکت نیما نساج گفت : گروه تولیدی صادراتی نیما نساج همواره در طول دوران فعالیت خود در زمینه صادرات پوشاک به کشورهای اروپایی پیشرو بوده است تا جایی که 3 سال به عنوان صادر کننده نمونه کشورمطرح شد .
گروه تولیدی صادراتی نیما نساج همواره درزمینه صادرات پوشاک به کشورهای اروپایی پیشرو بوده است/3 سال به عنوان صادرکننده نمونه کشورمطرح شدیم/شرکت نیما تجارت درزمینه خرده‌فروشی فعال است/ گروه تولیدی نیما نساج۱۲ شعبه در سراسر کشور دارد

محمد پورمحمودیان مدیرعامل شرکت نیما نساج درگفتگو با خبرایران اظهارداشت:  گروه تولیدی صادراتی نیما نساج سال 1350 فعالیت خود را در زمینه صنعت بافندگی آغاز کرد. این گروه پس از چند دوره فعالیت مستمر با امید و کوشش فراوان و با افزایش کارخانه های مجزا و دستگاه های به روز دنیا توانست تولیدات خود را در زمینه ریسندگی، رنگرزی ،بافندگی و تولید پوشاک گسترش دهند.
 وی عنوان داشت : گروه تولیدی صادراتی نیما نساج همواره در طول دوران فعالیت خود در زمینه صادرات پوشاک به کشورهای اروپایی پیشرو بوده است تا جایی که 3  سال به عنوان صادر کننده نمونه کشورمطرح شد .
پورمحمودیان افزود : این گروه در حال حاضر با بیش از 500 نفر نیروی کار متخصص که در زیرمجموعه‌های آن شاغل هستند یکی از بزرگترین مجموعه های صنعت نساجی در ایران به شمار می رود و درسال‌های اخیر نیز توانسته با تکیه بر تجربه دانش و مهارت خود به دنیای صنعت خرده فروشی ریتیل ورود کند .
وی تاکید کرد :  مجموعه ما شامل ۳ شرکت «نیما نساج»، «نیما ریس» و «نیما تجارت» می‌باشد که در زمینه پوشاک فعالیت می‌کنیم و در ۳ سال متوالی به عنوان صادرکننده نمونه شناخته شده‌ایم.
مدیرعامل شرکت نیما نساج ادامه داد : همچنین، شرکت نیما تجارت در زمینه خرده‌فروشی فعال بوده و در حال حاضر ۱۲ شعبه در سراسر کشور داریم و 2 شرکت دیگر تولیدکننده پوشاک مردانه و زنانه می‌باشد.
وی ابرازداشت : ما انتظار حمایت از وزارت صنعت داریم در این راستا جلسه‌ای نیز با شخص وزیر خواهیم داشت. ضمن اینکه شرکت ما درگذشته فقط در زمینه صادرات فعالیت می‌کرد، ولی متاسفانه بدلیل تحریم‌های اعمال شده، در نقل و انتقال پول دچار مشکل شدیم، اما امید داریم تا بتوانیم همچون گذشته به کشورهای فرانسه ، بلژیک و آلمان محصول صادر کنیم.
پورمحمودیان درپایان سخنان خود گفت : ما از طریق فروشگاه‌های زیرمجموعه شرکت با سایر برندها و تولیدکنندگان نیز همکاری مستقیم داشته و ارسال به برخی از شهرها همچون قم، شیراز، مازندران و ... را نیزداریم.

آدرس کارخانه : تهران کیلومتر 23 جاده مخصوص ، گرمدره خیابان تاجبخش ، پلاک 185
 تلفن : 88/87 1032 02636  
دفتر مرکزی: تهران خیابان فلسطین جنوبی روانمهر و لبافی نژاد کوچه شکوه پلاک 11 واحد 1
تلفن:
 02166469441
02166461863    
همراه:
 09033665286

 


 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب