امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61213 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

طی مراسمی با حضور شهردار تهران صورت پذیرفت؛

بزرگترین پارکینگ زیرسطحی عمومی پایتخت تحویل شهروندان شد

خبرایران : صبح امروز سی ام مهرماه سال 1401، پروژه احداث پارکینگ امیرکبیر به عنوان بزرگترین پارکینگ زیرسطحی عمومی و نخستین پارکینگ تمام هوشمند پایتخت طی مراسمی با حضور شهردار تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری به بهره برداری رسید.
بزرگترین پارکینگ زیرسطحی عمومی پایتخت تحویل شهروندان شد

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، "علیرضا زاکانی" شهردار تهران در ابتدای این مراسم که با حضور "عباس شعبانی" معاون فنی و عمرانی، "جلال بهرامی" معاون حمل و نقل و ترافیک، "هادی حق بین" مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، "سید مجتبی شفیعی" مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، "محمد امین سالاری پور" شهردار منطقه 14 و دیگر مدیران ارشد شهرداری تهران برگزار شد از نمایشگاه تصاویر اقدامات شاخص معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران طی دوره ششم مدیریت شهری بازدید کرد و ضمن استماع توضیحات معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در جریان روند پیشرفت مهمترین پروژه های عمرانی پایتخت قرار گرفت.
در ادامه این مراسم لوح افتتاح پارکینگ امیرکبیر توسط "محدثه نجفی رستگار"، فرزند سردار سرلشکر شهید "کاظم نجفی رستگار" فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) پرده برداری شد و به این ترتیب این پروژه اثرگذار عمرانی رسما به بهره برداری رسید.
شهردار تهران سپس در جمع خبرنگاران حضور یافت و به اتفاق معاونان فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک پاسخگوی پرسش های نمایندگان رسانه های جمعی در خصوص آخرین تحولات عمرانی شهر تهران بود.
گفتنی است پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در ۳ طبقه زیرزمین با زیربنای ۲۰هزار متر مربع و ظرفیت ۵۵۰ دستگاه خودرو روی تونل امیرکبیر احداث شده و بهره‌برداری از آن، معضل کمبود پارکینگ در بافت فرسوده منطقه 14 را تا حد قابل ملاحظه‌ای برطرف خواهد ساخت. این پارکینگ زیرزمینی علاوه بر برخورداری از یک سیستم پیشرفته اطفای حریق، 31 فضای پارک خودرو به شهروندان کم توان جسمی اختصاص داده و به 7 دستگاه آسانسور و 49 دستگاه جت فن به منظور تهویه هوای پارکینگ تجهیز شده است. پارکینگ طبقاتی امیرکبیر مجهزترین پارکینگ پایتخت در زمینه تجهیزات اطفای حریق بوده و فضای آن با استفاده از درهای ضد آتش، به گونه ای طراحی و تقسیم بندی شده تا در صورت بروز حادثه از احتمال انتقال آتش به سایر بخش ها جلوگیری شود.
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب