امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 61199 تاریخ انتشار: جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جذب سرمایه بخش خصوصی در توسعه شهروند

رونمایی از جدیدترین دستاوردهای توسعه محور شرکت شهروند در هجدهمین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل

خبرایران : شرکت شهروند از آخرین دستاوردها و خدمات ویژه خود در قالب فروش اعتباری و مجازی با اولویت جذب سرمایه بخش خصوصی در هجدهمین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل شهر آفتاب رونمایی کرد.
رونمایی از جدیدترین دستاوردهای توسعه محور شرکت شهروند در هجدهمین نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل
 به گزارش  خبرایران ، همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و عمران و خدمات شهری، شهرهوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته در محل نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب، شرکت شهروند با ارائه خدمات ویژه در قالب فروش اعتباری، مجازی و طرح مشارکتی توسعه هایپری و محلی فروشگاه‌های خود میزبان عموم بازدیدکنندگان این نمایشگاه است.
 
🔹 با توجه به اینکه هدف جدی از برگزاری نمایشگاه جامع شهری ارتقا سطح تعاملات تجاری، اقتصادی و بازرگانی میان مدیریت شهری با شرکت‌های خصوصی است، طرح توسعه فیزیکی فروشگاهای شهروند محله و هایپری در سطح شهر تهران و سایر کلانشهرها از مهم‌ترین اقدامات غرفه شهروند با هدف جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و صاحبان املاک تجاری در این نمایشگاه است و شهروند آمادگی دارد با ارائه تسهیلات به علاقمندان این حوزه، گام موثری در حوزه توسعه خدمات رسانی به شهروندان بردارد. 
 
🔹طرح ویژه فروش اعتباری شرکت شهروند نیز یکی از جدیدترین دستاوردهای ارائه شده این شرکت در نمایشگاه خدمات شهری و حمل و نقل است تا از طریق آن با استفاده از خدمات نوین بانکداری و تاکیدات مدیریت شهری مبنی بر توسعه خدمات فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند برای عرضه انواع محصولات موردنیاز و کالاهای بادوام به شهروندان و کارکنان سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، طیف گسترده‌تری از شهروندان بتوانند از کالای با کیفیت و قیمت مناسب فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند بهره‌مند گردند.
 
🔹 همچنین غرفه شهروند واقع در سالن A4 این نمایشگاه با تامین و عرضه بخشی از اقلام مصرفی و مورد‌نیاز بازدیدکنندگان، توانسته در اولین روز حضور خود با استقبال مخاطبان و مراجعه‌کنندگان روبرو شود.
 
🔹 گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه حمل و نقل و عمران و خدمات شهری، شهر هوشمند، مدیریت جامع شهری، ماشین آلات و صنایع وابسته از ۲۷ لغایت ۳۰ مهرماه در محل نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۷ بعداز ظهر دایر است.
 
 

     
 
 
 

 

 









آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب